Σιδηρόκαστρο : Aναβίωσης συνέχεια ...


Στο facebook  μεταφέρθηκε η αντιπαράθεση για την αναβίωση της μάχης των οχυρών.

Παναγιώτης Σαββίδης : Για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις, θα παρακαλούσα τους κ.κ. George Tsatalt και Tatsios Giorgos να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς που αντάλλαξαν δημόσια. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρόκειται, και δεν θα είναι η πρώτη φορά, για συκοφαντίες και λάσπη στον ανεμιστήρα, που προσβάλλουν όλους όσους εργάστηκαν για την εκδήλωση αυτή.



George Tsatalt  : Κύριε Σαββίδη εσύ ο ίδιος μου ανέφερες πως επισκέφθηκες χώρες του Βορρά και είδες τις Αναβιωματικές εκδηλώσεις που γίνονται εκεί και για να σου θυμίσω στην Αλεξανδρούπολη, όπου ήρθα ειδικά για να προβάλλω την δουλειά σας, σας συνεχάρηκα και σας δήλωσα πως θα κινηθώ στην Ξάνθη, ώστε να ενημερώσετε κι εκεί τον κόσμο για την Αναβίωση. Μου είπες εκεί πως το θέμα το είχες προτείνει και σε προηγούμενους Δημάρχους, αλλά δεν συναίνεσαν και "καλά που ανέλαβε ο Φώτης και συναίνεσε" Και μπράβο του και πολύ καλά έκανε. Συγκεκριμένα μου είπες " αν δεις κ Γιώργο το τι γίνεται εκεί (Γαλλία Ολλανδία κλπ ) θα καταλάβεις τι εννοώ για την Αναβίωση.". Τα ίδια μου είπες παραμονή της Αναβίωσης στην λέσχη αξιωματικών το 2018 όταν ήρθε ο Σπύρος να συζητήσετε το μεταξύ σας θέμα και του γύρισες την πλάτη. Από εκεί πηγάζει η άποψή μου για "κακέκτυπη αντιγραφή", επειδή "πάντα κατά την άποψή μου" πιστεύω πως δεν επιτελεί τον σκοπό, για τον οποίο γίνεται και φυσικά αναλύω τον σκοπό αυτόν στην συζήτησή μου με το κ Τάτσιο. Νομίζω όμως πως μάλλον μιλώ σε "ώτα μη ακούοντος". Χαρακτηριστικά αναφέρω. "Νομίζω πως ο Δήμος έχει κολλήσει". Αν σε λένε "ΔΗΜΟ" θα είχες κάθε δικαίωμα να ενοχληθείς και να απαντήσεις. "Υποκαθιστάς" τον Δήμο και δεν το γνωρίζω? Εκφράζω μια άποψη ελεύθερα και όπως πρέπει σαν πολίτης, αυτής της χώρας, όπως αυτή διαμορφώνεται από την εικόνα που εισπράττω, επισκεπτόμενος την περιοχή. Αν είναι λάθος άσε να το κρίνουν άλλοι. Δεν σου δίνω λοιπόν το δικαίωμα να μου απευθύνεσαι μ'αυτόν τον σκαιό και απειλητικό τρόπο, επειδή εκφράζω την άποψή μου και μάλιστα δημόσια. Αν η αλληλογραφία μου με τον κ Τάτσιο ενοχλεί κάποιον, αυτός πρέπει είναι ο "Δήμος" που εκφράζεται από το Δημοτικό συμβούλιο και τον Δήμαρχο και όχι εσύ, που το όνομά σου δεν αναφέρεται πουθενά. Πάψε λοιπόν να ασχολείσαι με τις αναρτήσεις μου, αν δεν αναφέρουν το όνομά σου και με τις έμμεσες απειλές σου που δεν μ' αγγίζουν. Τέλος.


George Tsatalt :  Όπως έχω γράψει στην ανοιχτή επιστολή μου, προς την κ Ρόδη, χαίρομαι όταν προοδεύει η γενέτειρά μου και προβάλλω χωρίς αξιώσεις, κάθε ενέργεια που γίνεται προς την θετική κατεύθυνση. Νοιώθω όμως υποχρέωση να τονίζω και να επισημαίνω τα στραβά. Έχεις άλλη άποψη, κράτησέ την για τον εαυτό σου ή αντιπαράθεσέ την δημόσια, δεν μπορείς όμως να επιζητείς να φιμώσεις την δική μου άποψη. Σου το έχω γράψει και άλλη φορά πως ο εγωισμός είναι πάρα πολύ κακός σύμβουλος κι εσένα απ' ό,τι διαπιστώνω δεν σ' αφήνει να δεις λίγο πιο πλατιά. Η φωτογραφία σου είναι τραβηγμένη από εμένα όντως και δείχνει την όμορφη βραδιά Dancing στον αυλόγυρο της Λέσχης Αξιωματικών. Σου στέλνω άλλη μία από Αλεξανδρούπολη, απλά για να θυμηθείς πως ταξίδεψα εκεί από Ξάνθη, αποκλειστικά, για να προβάλλω την προσπάθειά σας. Εκεί βέβαια δεν είχες να πεις κάτι για την δική μου προσπάθεια αν και ούτε ποτέ την ζήτησα ή την ζητάω, αλλά δεν είδα και καμία ανάρτησή σου, ούτε για την προβολή της Αναβίωσης, από το διαδίκτυο, μέσω δικών μου βίντεο, ή δικών μου φωτογραφιών. Τώρα που σου λέω αυτό που βλέπω σαν στραβό, το κατακρίνεις και με απειλείς έμμεσα. Σύνελθε. Σκοπός σου δεν πρέπει να είναι ο εντυπωσιασμός των επισκεπτών από μια φιέστα. Η μάχη έλαβε χώρα στις 6 Απριλίου όπως αναφέρει και ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης κκ Μακάριος στην επιστολή του και θα πρέπει να στοχεύει στην τιμή της μνήμης των ηρώων και των όπλων και όχι σε εντυπωσιασμούς των θεατών της Αναβίωσης. Ξεκίνησε ο Δήμος (Δημοτικό Συμβούλιο και Δήμαρχος εσύ μου είπες γι αυτόν που συνέναισε) μια προσπάθεια για ιστορικό- βιωματικό τουρισμό. Θα πρέπει εκείνος πρώτα ο Δήμος δηλ. και έπειτα εσύ, να καταλάβετε πως δεν έχουν γίνει όλα τέλεια. Υπάρχουν λάθη και λάθη κάνουν όσοι κάνουν δουλειά, αλλά αυτά πρέπει να ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ πρώτα για να διορθωθούν. Λάθη που αφορούν τις στοχεύσεις της εκδήλωσης, ή τις ημερομηνίες, λάθη που αφορούν συμμετοχές συλλόγων, λάθη που αφορούν την προβολή, λάθη που αφορούν την συμμετοχή και των άλλων οχυρών στις εκδηλώσεις κλπ. Μόνον οι εγωιστές δεν το καταλαβαίνουν, καθώς και όσοι φορούν παρωπίδες. Τέλος.




Nikolaos Nefidis :  Παναγιώτη μην δίνεις σημασία, αυτοί που δεν ξέρουν να κάνουν τίποτα συνήθως είναι πρώτοι να κριτικάρουν. Όταν συγκρίνουν την διοργάνωση με αντίστοιχες της Γαλλίας και άλλων χωρών δεν λένε ότι εκεί υπάρχει χρηματοδότηση, στήριξη από κράτος και κόσμο, ενώ σε μας όταν πας να κάνεις κάτι μόνο γραφειοκρατία και πολλές φορές ζήλια αχρήστων.



Αλεξ Βασίλης : Παναγιώτη τι να πω ? Λάσπη και μονο λάσπη ,Εγώ μπορώ να μιλήσω για το Αγκιστρο που πλημμύρισε απο κόσμο,, 6 ταβέρνες Όλες πατάμε να σε πατώ.και όλα τα καφέ τα πάντα φουλ


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη