«Κανόνι» στις μεγάλες συναυλίες σε Ελλάδα και Ευρώπη: Πώς έκαναν φτερά 740.000 ευρώ


«Σεισμό» μεγάλης έντασης στα ελληνικά αλλά στα ευρωπαϊκά συναυλιακά δρώμενα ευρύτερα έχει προκαλέσει το «κανόνι»
που βάρεσε στην αγορά μεγάλη εταιρεία παραγωγής εκδηλώσεων οι άνθρωποι της οποίας πήραν τις εισπράξεις από τα προπωλημένα εισιτήρια συναυλιών που είχε αναλάβει να διοργανώσει και εξαφανίστηκαν!

Σύμφωνα με πληροφορίες μας η εταιρεία ART BG, βουλγαρικών συμφερόντων, η οποία διαθέτει και θυγατρική με έδρα την Ελλάδα, απέσπασε ποσό ύψους περί των 740.000 ευρώ από τις εισπράξεις των προπωλημένων εισιτηρίων των συναυλιών του Μπράιαν Άνταμς, του Χοσέ Καρέρας και του Maluma στην Αθήνα και άλλων περίπου 3 εκ. ευρώ από τα έσοδα των προγραμματισμένων συναυλιών του Λατίνου σταρ Ενρίκε Ιγκλέσιας σε Λετονία, Λευκορωσία και Κροατία και αντιμετωπίζει κατηγορίες για απάτη σε βαθμό κακουργήματος.

Παρά το γεγονός ότι οι προαναφερόμενες συναυλίες του Ενρίκε Ιγκλέσιας ακυρώθηκαν, χωρίς μάλιστα να πληρωθεί ο καλλιτέχνης ούτε να επιστραφούν τα χρήματα των εισιτηρίων στο κοινό, η Viva Wallet, που διαθέτει μεταξύ άλλων από το 2010 την μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικής πώλησης εισιτηρίων την Ελλάδα, πήρε την απόφαση, μέσα σε λίγες μόνον ώρες, να αναλάβει τα έξοδα της παραγωγής της συναυλίας τόσο του Μπραϊαν Άνταμς, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το βράδυ της Δευτέρας στο Κλειστό Γήπεδο του ΟΑΚΑ, όσο και της σημερινή αποχαιρετιστήριας συναυλίας του κορυφαίου τενόρου Χοσέ Καρέρας στον ίδιο χώρο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Viva Wallet, κ. Χάρης Καρώνης, αποκαλύπτει στο «Έθνος της Κυριακής» το χρονικό της υπόθεσης, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία επέλεξε να μην ακυρώσει τις συναυλίες αλλά να τις «σώσει», έστω και την τελευταία στιγμή, με δικά της έξοδα αλλά και το περιεχόμενο του εξωδίκου που απέστειλε στην ART BG Ελλάς όταν συνειδητοποίησε πως οι άνθρωποί της είχαν εξαφανιστεί μαζί με τα χρήματα των εισιτηρίων. «Οι ίδιοι δεν μάς ενημέρωσαν ποτέ με δική τους πρωτοβουλία» μάς λέει ο κ. Καρώνης για να συνεχίσει ξετυλίγοντας το κουβάρι της υπόθεσης:

«Στις 9 Νοεμβρίου προσήλθε στα γραφεία της εταιρείας μας εκπρόσωπος του δημοφιλή Κολομβιανού τραγουδιστή Maluma, εισιτήρια για τις επερχόμενες συναυλίες του οποίου, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τον Μάρτιο του 2020, εμείς διαθέτουμε ηλεκτρονικά προς πώληση, και μάς ενημέρωσε πως η εταιρεία παραγωγής δεν έχει καταβάλει την προσυμφωμένη με συμβόλαιο αμοιβή του καλλιτέχνη γι’ αυτό και μάς ζητά να διακόψουμε την διαδικασία της προπώλησης. Εμείς, μείναμε στην κυριολεξία εμβρόντητοι καθώς είχαμε συνεργαστεί και στο παρελθόν με την εν λόγω εταιρεία παραγωγής χωρίς να αντιμετωπίσουμε κανένα απολύτως πρόβλημα».

Πράγματι η ίδια εταιρεία είχε αναλάβει στο παρελθόν την παραγωγή των συναυλιών που έδωσαν στην Ελλάδα ο Ενρίκε Ιγκλέσιας (2019), καθώς και οι ορχήστρες Gypsy Philharmonic Orchestra (2015), Buena Vista Social Club (2014), Strauss Orquestra Vienna (2014), και Vienna Classic Orchestra (2014).

Όπως μάς είπε κύριος. Καρώνης προκειμένου να διαπιστώσουν τί πραγματικά συμβαίνει οι άνθρωποι της Viva Wallet κάλεσαν, δύο ημέρες αργότερα, τον υπεύθυνο της ART BG Ελλάς στα γραφεία της χωρίς ωστόσο να του αποκαλύψουν για το οικονομικό πρόβλημα που έχει προκύψει. Όταν τελικά ο παραγωγός της ART BG ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τον εκπρόσωπο του καλλιτέχνη που δεν είχε πληρώσει, φανερά αιφνιδιασμένος, προσπάθησε να αποδώσει το γεγονός σε κάποιες πρόσκαιρες οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπιζε εξαιτίας του γεγονότος ότι η περιοδεία του Ενρίκε Ιγκλέσιας, μεγάλο μέρος της οποίας είχε αναλάβει, δεν απέφερε τα κέρδη που είχαν προβλεφθεί.

Όταν τού ζητήθηκε να επιστρέψει τα χρήματα της προπώλησης προκειμένου να εξαργυρωθούν τα εισιτήρια, εκείνος ζήτησε λίγο χρόνο. Από τότε κι έπειτα χάθηκαν τα ίχνη του ενώ μέχρι σήμερα, 15 ημέρες μετά, παραμένει άφαντος τόσο αυτός όσο και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη. Να σημειώσουμε εδώ πως η εν λόγω εταιρεία παραγωγής παρότι είχε εισπράξει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, είχε αφήσει απλήρωτους τους καλλιτέχνες, τους χώρους διεξαγωγής των συναυλιών και πολλούς συνεργάτες της ανά την Ευρώπη και ταυτόχρονα παντελώς εκτεθειμένες τις εταιρείες πώλησης εισιτηρίων απέναντι στο αγοραστικό κοινό. Ανάμεσα σε αυτές, εκτός από την Viva που πήρε το ρίσκο να πραγματοποιήσει με δικά της έξοδα και με νέους παραγωγούς τις συναυλίες, ήταν επίσης οι δημοφιλείς πλατφόρμες Bilesu Serviss, Kvitki.by κ.α. Όλες βρέθηκαν στη δυσάρεστη θέση να ενημερώσουν τους πελάτες τους πως οι προγραμματισμένες συναυλίες δεν θα πραγματοποιηθούν με ευθύνη της εταιρείας παραγωγής η οποία πήρε τα χρήματα των εισιτηρίων και το έσκασε ενώ αμέσως κατήγγειλαν το γεγονός στις αστυνομικές αρχές και ετοιμάζουν τις νομικές κινήσεις τους.

Σε εξαιρετικά δεινή θέση όμως βρέθηκαν και καλλιτέχνες πρώτης γραμμής οι οποίοι τούς είχαν εμπιστευθεί την παραγωγή των μεγάλων μουσικών σόου τους καθώς όχι μόνον έχασαν τις αμοιβές τους αλλά βρέθηκαν αντιμέτωποι με πρωτοφανείς και ντροπιαστικές για τους ίδιους καταστάσεις. Ένας από αυτούς ήταν και ο σπουδαίος τενόρος Χοσέ Καρέρας ο οποίος ανακάλυψε προ ημερών πως τα εισιτήρια που είχαν κλειστεί στο όνομά του για να ταξιδέψει, στο πλαίσιο της περιοδείας του, δεν είχαν πληρωθεί…! Όσο για τον Μπράϊαν Άνταμς. Οι νταλίκες με τον πανάκριβο εξοπλισμό της συναυλίας του έφθασαν έξω από το Κλειστό του ΟΑΚΑ και βρήκαν τις πόρτες κλειστές…



Το εξώδικο

Στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας και αφού οι εκπρόσωποι της ART BG δεν είχαν δώσει καμία απάντηση σχετικά με τα επιστροφή των χρημάτων των εισιτηρίων που είχε προπωλεί, η Viva της απέστειλε εξώδικη διαμαρτυρία στην οποία ανάφερε μεταξύ άλλων: «Διαμαρτυρόμαστε για την άκρως αντιεπαγγελματική και καταχρηστική συμπεριφορά σας. Σάς καλούμε εντός αποκλειστικής προθεσμίας 24 ωρών από την επίδοση της παρούσης να καταβάλλεται το ποσό των 737.659,77 ευρώ, που εισπράξατε για εκδηλώσεις που ουδέποτε πραγματοποιήσατε, προκειμένου να δρομολογήσουμε την επιστροφή του αντιτίμου κάθε εισιτηρίου στους αντίστοιχους καταναλωτές. Αλλιώς σάς δηλώνουμε ότι θα προβούμε εναντίον σας και εναντίον κάθε εμπλεκόμενου, εντός 2 εργάσιμων ημερών, στην κατάθεση της μήνυσης για άσκηση της ποινικής σας δίωξης για απάτη σε βαθμό κακουργήματος».

Το εξώδικο μάλιστα συνοδεύεται και από μια πλήρη καταγραφή των εισιτηρίων που είχαν προπωληθεί για κάθε συναυλία, με αναλυτικές τιμές ανά κατηγορία. Απάντηση ωστόσο δεν έλαβε κανείς. Ούτε η Viva, ούτε οι εκπρόσωποι των καλλιτεχνών ούτε βέβαια και όσοι δημοσιογράφοι προσπαθήσαμε να αποσπάσουμε μια δήλωση από τους ανθρώπους της εταιρείας. Τα κινητά τους τηλέφωνα είναι κλειστά, δεν απαντούν σε μηνύματα ενώ ανενεργή είναι, εδώ και αρκετές ημέρες η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας είναι ανενεργή.

«Δεν είχαν πληρώσει ούτε τα αεροπορικά εισιτήρια του Καρέρας»

Λίγες μόλις ημέρες πριν τη μεγάλη συναυλία του Μπράϊαν Άνταμς στην Αθήνα, η οποία βρισκόταν κυριολεκτικά στον αέρα χωρίς ωστόσο κανείς να το γνωρίζει πέρα από τους άμεσα εμπλεκόμενους, η Viva, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές εταιρείες παροχής εισιτηρίων, αποφάσισε να πάρει πάνω της την κατάσταση, απόφαση η οποία συνεπάγεται μεγάλο οικονομικό κόστος και ισοδυναμεί με ένα δύσκολο στοίχημα λόγω των πολλών και τεράστιων προβλημάτων που έπρεπε να λυθούν μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Τελικά τα κατάφεραν αφού οι εντυπώσεις του κόσμου από την μουσική βραδιά του Μπράιαν Άνταμς ήταν οι καλύτερες ενώ θα πραγματοποιηθούν τόσο αποψινή συναυλία του Χοσέ Καρέρας όσο και αυτές του Maluma που είναι προγραμματισμένες για τις 11 και 13 Μαρτίου 2020 σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα αντίστοιχα.

«Είμαστε ο μεγαλύτερος διαδικτυακός πάροχος εισιτηρίων στην Ελλάδα ο οποίος όμως ταυτόχρονα αποτελεί κομμάτι ενός μεγάλου ομίλου με ιδρύματα αδειοδοτημένα από την Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα. Η εταιρεία βρίσκεται σε πορεία διεθνούς ανάπτυξης και το τελευταίο πράγμα που θα θέλαμε ήταν ένα τέτοιο μεγάλο πλήγμα στην αξιοπιστία μας» εξηγεί ο κ. Χάρης Καρώνης και συμπληρώνει: «Μια ενδεχόμενη ακύρωση θα μάς εμφάνιζε αναξιόπιστους τόσο στους Έλληνες πελάτες μας, γεγονός που θα είχε σίγουρα αρνητικό αντίκτυπο στις μελλοντικές πωλήσεις μας όσο και στους ξένους παραγωγούς συναυλιών που, δικαίως ,θα αντιμετώπιζαν πλέον με δυσπιστία το ενδεχόμενο πραγματοποίησης μεγάλων συναυλιών διάσημων καλλιτεχνών στη χώρα μας. Τα μετρήσαμε όλα αυτά και αποφασίσαμε, παρά τις ομολογουμένως απίστευτες δυσκολίες, να προχωρήσουμε».

Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου εντάσσεται και η απόφαση της Viva να διαθέσει 2.500 εισιτήρια μηδενικής αξίας, για την συναυλία του Χοσέ Καρέρας, με μοναδικό αντίτιμο την οικονομική συνεισφορά των 7€ ως δωρεά, ποσό το οποίο θα αποδοθεί εξ’ ολοκλήρου για την στήριξη των σκοπών του «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Το προφίλ της ART BG

Η ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ είναι εταιρία παραγωγής και διαφήμισης που δραστηριοποιείται, από το 2008, στην Κεντρική, Βόρεια και Νοτιοανατολική Ευρώπη με επιτυχημένες εμφανίσεις στο Παρίσι, στο Μόναχο, στο Βερολίνο, στη Βιέννη, στη Στοκχόλμη, στο Όσλο, στην Κοπεγχάγη, στο Ελσίνκι, στη Βαρσοβία, στην Κρακοβία, στην Πράγα, στη Βουδαπέστη, στο Ζάγκρεμπ, στη Λιουμπλιάνα, Αθήνα, Σόφια και Βουκουρέστι. Έχει αναλάβει μέχρι σήμερα την παραγωγή άνω των 500 επιτυχημένων συναυλιών σε όλη την Ευρώπη κάποιων από τους δημοφιλέστερους καλλιτέχνες του κόσμου, όπως οι Enrique Iglesias, Ricky Martin, Charles Aznavour, Scorpions, Julio Iglesias, CATS, Lord of the Dance, Lara Fabian, David Garrett, Nigel Kennedy κ.α.

Πηγή: Έθνος



           
           





Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη