Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες
καταναλωτές τον Απρίλιο εφέτος, δεύτερο μήνα του lockdown λόγω της πανδημίας,
με αποτέλεσμα ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας να καταγράψει μεγάλη πτώση
κατά 24,8%.
Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε: Ένδυση-
υπόδηση (83,1%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (52,5%),
Βιβλία-χαρτικά- λοιπά είδη (52,5%), Πολυκαταστήματα (45,4%), Καύσιμα και
λιπαντικά αυτοκινήτων (31,9%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (26,3%) και Φαρμακευτικά-
καλλυντικά (3,6%). Διασώθηκαν μόνον τα Μεγάλα καταστήματα τροφίμων, με αύξηση
6,2%.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος
εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 24,8% τον Απρίλιο 2020 σε
σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον
αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,1%. Παράλληλα, εποχικά
διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 25,5% τον Απρίλιο 2020 σε
σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε
τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 24,7% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον
αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη
του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,3%. Παράλληλα, ο εποχικά διορθωμένος
γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 26,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον
αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
Tags
Eλλάδα