Μετά τη «Λίστα Πέτσα» η «Λίστα Κικίλια» δίνει 18,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για τη διαφήμιση του εμβολιασμού

Μετά τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» της πρώτης φάσης της πανδημίας που δόθηκαν περί τα 20 εκατομμύρια ευρώ και έμειναν γνωστά ως «λίστα Πέτσα», σειρά έχει μια νέα διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ ύψους 18,5 εκατ. ευρώ ώστε να πειστεί ο κόσμος να κάνει εμβόλια για τον Covid-19.

 

«Εγκριση σκοπιμότητας για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοϊού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορονοϊού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης» αναφέρει το υπουργείο Υγείας στην απόφασή του που πήρε ΦΕΚ στις 24 Δεκεμβρίου.

 

Στην απόφαση της παραμονής των Χριστουγέννων αναφέρεται επίσης ότι η σύμβαση θα έχει ως αντικείμενο:

 

α) το σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοποθέτησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

 

β) τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

 

Εν ολίγοις για μεν τα κανάλια η διανομή των εκατομμυρίων θα γίνει με βάση την τηλεθέαση και για τα ραδιόφωνα τις μετρήσεις ακροαματικότητας. Για δε τα έντυπα και τις ιστοσελίδες παρουσιάζεται ως κριτήριο η «δημοφιλία».

Υπενθυμίζεται ότι  η περιβόητη Λίστα Πέτσα που έκανε διανομή εκατομμυρίων στα φιλικά στην κυβέρνηση  ΜΜΕ, προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων και καταδίκη από την Ευρωπαία Επίτροπο για θέματα Διαφάνειας.

 

Η δήλωση της Ευρωπαίας Επιτρόπου έγινε μετά από ερώτημα που της απηύθυνε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Στέλιος Κούλογλου.

Όπως χαρακτηριστικά απάντησε η Βέρα Γιούροβα «πρέπει να προσέχουμε που πάνε τα ευρωπαϊκά κονδύλια. Δεν πρέπει να παίζουμε τους χρήσιμους ηλίθιους για να κάνουν οι κυβερνήσεις των κρατών-μελών προπαγάνδα».

 

 

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη