Χορήγηση δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ (πάσο) για το 2021 από την Π.Ε. Σερρών- Τι χρειάζεται για την αίτηση

Από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π. Ε. Σερρών, ανακοινώνεται ότι οι δικαιούχοι Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ, έτους 2021, μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους για τη χορήγηση (ανανέωση ή νέα έκδοση) του πάσο τους, έως τις 31/10/2021.

 

Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ των Δήμων τους, καθώς και στα γραφεία 107 ή 103 της Π. Ε. Σερρών.

 

Οι αιτήσεις, συνοδευόμενες από τα σχετικά δικαιολογητικά (αίτηση, υπεύθυνη δήλωση, αντίγραφο βεβαίωσης αναπηρίας 67% και άνω, φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, φωτοτυπία τελευταίου εκκαθαριστικού σημειώματος 2020 και, σε περίπτωση νέας κάρτας, δύο φωτογραφίες ή τρεις αν δικαιούται συνοδό), θα κατατίθενται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

 

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα για τους δικαιούχους του Δήμου Σερρών έχει ως εξής:

-Στα γραφεία 107 & 103 της Π.Ε. Σερρών οι δικαιούχοι που το επίθετό τους αρχίζει από Α έως Κ.

-Στα ΚΕΠ του ΔΔ Σερρών οι δικαιούχοι που το επίθετό τους αρχίζει από Λ έως Ω.

 

Τηλ. επικοινωνίας:

23213 50 372 – 313 – 353 – 372 (Π. Ε. Σερρών)

23213 50 030 – 017 (ΚΕΠ Σερρών)

 

Για τους δικαιούχους των υπόλοιπων Δήμων θα δίδεται σχετική ενημέρωση από τα κατά τόπους Κ.Ε.Π.

 

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη