Εντολές να υποβάλλουν προσφυγές στο ΣτΕ για διδακτική ανισότητα στους μαθητές της Γ’ Λυκείου δέχονται, σύμφωνα με το dikastiko.gr, δικηγορικά γραφεία ανα τη χώρα, σε «κόκκινες», υγειονομικά, περιοχές.
Τα παιδιά αυτά είναι υποψήφια για τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ και
ουσιαστικά καταγγέλλουν, πως το άνοιγμα των σχολείων της δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης ανάλογα με τον βαθμό επικινδυνότητας για την μετάδοση του ιού,
δημιουργεί «μαθητές δυο ταχυτήτων» στα λύκεια, διότι στις κόκκινες περιοχές οι
σχολικές μονάδες δεν θα επαναλειτουργήσουν για άγνωστο ακόμη διάστημα.
Το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως στους μαθητές της Γ’ τάξης
που θα πάνε στις πανελλήνιες εξετάσεις με διαφορετικές μαθησιακές ικανότητες
αφού ορισμένοι θα έχουν παρακολουθήσει μαθήματα δια ζώσης διδασκαλίας
μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από άλλους οι οποίοι κατοικούν στις λεγόμενες
«κόκκινες περιοχές».
Αυτό θα προκαλέσει ανισότητα μεταξύ των υποψηφίων, που
όμως θα κληθούν να διαγωνιστούν στα ίδια θέματα και μάλιστα σε μια χρονιά η
οποία περιλαμβάνει σοβαρότατες αλλαγές (βάση εισαγωγής) για την είσοδο στα
πανεπιστημιακά τμήματα.
Πληροφορίες αναφέρουν πως ήδη γονείς έχουν απευθυνθεί σε
δικηγορικά γραφεία και μελετουν δικαστικές προσφυγές στο ΣτΕ για παραβίαση της
αρχής της αναλογικότητας .