Google: Σταματάει τις διαφημίσεις που βασίζονται σε συνήθειες των χρηστών

H Alphabet, μητρική εταιρεία της Google, ανακοίνωσε χθες (3/3) πως από το 2022, θα σταματήσει την εξατομικευμένη πώληση διαφημίσεων με βάση τους ιστοτόπους στους οποίους περιηγούνται οι χρήστες, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

 

«Η Alphabet θα παύσει να επενδύει ή και να χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες εκείνες οι οποίες προσδιορίζουν με μοναδικά χαρακτηριστικά τους χρήστες του Διαδικτύου, ενόσω αυτοί μετατοπίζονται από το έναν ιστότοπο στον άλλον», αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα, επισημαίνοντας ότι η απόφαση αυτή, θα επιφέρει μεγάλες ανατροπές στο τοπίο της ψηφιακής διαφήμισης, καθότι, η Alphabet, είναι ο μεγαλύτερος όμιλος ψηφιακών διαφημίσεων σε παγκόσμια κλίμακα.

 

Ο λόγος για αυτήν την απόφαση, είναι πως, η συγκεκριμένη μέθοδος, έχει δεχθεί σοβαρές επικρίσεις, καθώς, θεωρείται ότι παρεμβαίνει στην ιδιωτική ζωή των χρηστών, παραβιάζοντας την ατομικότητά τους, ενώ παράλληλα αποτελεί πεδίο ελέγχου των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών, σύμφωνα με την εφημερίδα.

 

Πάντως, η Google διευκρίνισε πως θα παύσει να χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες για την αναζήτηση σε ιστοσελίδες και όχι για εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα.

 

 

 

Ασφαλώς, ενδέχεται να υπάρξουν αντιδράσεις στην απόφαση του κολοσσού υψηλής τεχνολογίας από ορισμένους ανταγωνιστές, διότι είναι πολλές οι επιχειρήσεις οι οποίες βασίζονται στην ίδια, εξατομικευμένη, μέθοδο πώλησης διαφημίσεων, συγκεντρώνοντας όλες τις πληροφορίες για τις προτιμήσεις, τις ανάγκες τους και τις καταναλωτικές ή ψυχαγωγικές συνήθειες των χρηστών.

 

Σημειώνεται ότι, από πέρυσι ήδη ο αμερικανικός κολοσσός υψηλής τεχνολογίας είχε προϊδεάσει το κοινό του πως θα αφαιρούσε την ευρέως χρησιμοποιούμενη τεχνολογία cookie τρίτων μερών, όπως αναφέρει η WSJ.

 

Αντ’ αυτών, θα κάνει χρήση διαφορετικών τεχνολογιών, τις οποίες έχει συνδημιουργήσει με τρίτους, και οι οποίες λέγονται «αμμόσακοι απορρήτου» (σε μία κατά λέξη μετάφραση). Βάσει αυτών, θα κάνει στοχευμένες διαφημιστικές εκστρατείες, χωρίς, όμως, να έχει εκ των προτέρων συγκεντρώσει πληροφορίες σε εξατομικευμένη βάση από την αναζήτηση σε πολλούς και διαφορετικούς ιστοτόπους.

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη