Σε συνέχεια των αποφάσεων 57/2021 και 58/2021 του Δημοτικού Συμβουλίου Σιντικής γίνεται γνωστό ότι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός των ορίων του Δήμου Σιντικής και έχουν διακόψει ή περιορίσει τη δραστηριότητά τους υποχρεωτικά, λόγω της πανδημίας του Covid-19, μπορούν να αιτηθούν την απαλλαγή τους από τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού ή / και τη αναλογική μείωση του τέλους κοινοχρήστων χώρων, για όλο το διάστημα της διακοπής λειτουργίας τους και έως την άρση των περιοριστικών μέτρων.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν:
Α) Να υποβάλλουν ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής πλατφόρμας
https://dt.govapp.gr, την αίτηση τους για απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη ή και
το τέλος κοινόχρηστων χώρων. Για κάθε κατηγορία υποβάλλεται ξεχωριστή αίτηση
του ενδιαφερόμενου και πρέπει να επισυναφθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Η διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής είναι απλή και
εξελίσσεται με τέσσερα βήματα: Στη διεύθυνση https://dt.govapp.gr, γίνεται
σύνδεση στο σύστημα μέσω των στοιχείων taxisnet της επιχείρησης. Στη συνέχεια
γίνεται η επιλογή «δημιουργία αίτησης» για κάθε επιχείρηση ξεχωριστά για
απαλλαγή από δημοτικά τέλη ή / και αίτηση μείωσης τελών κοινόχρηστων χώρων.
Αφού γίνει επιλογή του δήμου στον οποίο δραστηριοποιείται ) η επιχείρηση,
(ΔΗΜΟΣ ΣΙΝΤΙΚΗΣ), ακολουθεί η συμπλήρωση στοιχείων, σύμφωνα με τη διεύθυνση της
επιχείρησης, τον αριθμό παροχής, τα στοιχεία διεύθυνσης / επικοινωνίας.
Γίνεται η υποβολή της αίτησης και ο επιχειρηματίας
αναμένει να ειδοποιηθεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Σιντικής για την
εξέλιξη του αιτήματός του.
Εναλλακτικά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν:
α) Να αποστείλουν την αίτηση τους για την απαλλαγή των
δημοτικών τελών στα e-mail kosmidoy.olga@sidiki.gr ή siarkoy@sidiki.gr,
συνοδευόμενη από τα παρακάτω δικαιολογητικά:
→ Αποδεικτικό για το χρόνο διακοπής της λειτουργίας τους
(αντίγραφο της δήλωσης αναστολής που υποβλήθηκε στο πρόγραμμα ΕΡΓΑΝΗ, από το
οποίο προκύπτουν οι Κ.Α.Δ της επιχείρησης και τεκμαίρεται η πλήρης διακοπή της
λειτουργίας τους.
→ Αντίγραφο λογαριασμού ρεύματος για την
περίοδο/περιόδους διακοπής της λειτουργίας τους.
β) Να αποστείλουν την αίτησή τους για την απαλλαγή του
τέλους κοινόχρηστων χώρων στο e-mail pantazi@sidiki.gr, συνοδευόμενη από:
→ Αποδεικτικό για το χρόνο διακοπής ή του περιορισμού της
λειτουργίας τους (αντίγραφο της δήλωσης αναστολής που υποβλήθηκε στο πρόγραμμα
ΕΡΓΑΝΗ, από το οποίο προκύπτουν οι Κ.Α.Δ της επιχείρησης.