Σιδηρόκαστρο. Μνήμες : Το αρχοντικό Περιστεράκη


ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ "ΤΕΩΣ ΑΡΧΟΝΤΙΚΌ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΚΗ"

Ειδκά αφιερωμένη η ανάρτηση στον παραπονιάρη παιδικό μου φίλο Πανταζή Φάνη που κάποτε κατοικούσε στην οικοδομή αυτή, 40 περίπου μέτρα από το πατρικό μου .

Γιώργος Τσαταλτσινό





George Karapidakis

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ

ΦΑΝΗ ΕΣΥ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.

ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΟ ΑΝΗΝΕ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ – ΤΟΥΣ ΒΕΛΕΓΡΑΚΗΔΕΣ.

ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Ο ΠΑΠΟΥΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΚΗ.

ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑΖΗΔΕΣ.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ.

ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.

 

Karapidaki Koula

Το σπιτι αρχικα ανηκε στον Αριστοτελη Κωτσιου Γιατρος .. απο το κρασοχωρι κοντα στο Αγγιστρο στο Σιδηροκαστρο πρεπει να εζηζε κοντα στα 1860 με 1880 πεθανε το 1917 περιπου το σπιτι εμεινε στην κορη του Μαρια και στον γαμπρο του Περιστερακη Γεωργιο με καταγωγη απο το Ρεθυμνο που υπηρετουσε στο Σιδηροκαστρο εφεδρος αξιωματικος και αργοτερα ασχοληθηκε με το εμποριο

 

Φανης Πανταζης

Εσύ Γιώργο μπορεί να το εψαξες πολύ εμείς ξέραμε μονο τον Περιστεράκης παντός Ιστορικό Σπίτι είναι !!!!!! Δεν Νομιζης

 

George Tsatalt

Μπράβο Κούλα Καραπιδάκη και σ' ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία (για τον γιατρό Κώτσιο) που είχα και από την εξαδέλφη μου Βασιλική Παρέτσου αλλά δεν ξέρω που την αποθήκευσα. Αν έχεις κι άλλες πληροφορίες (από την μαμά) για τα υπόλοιπα αρχοντικά της Σούδας απέναντι από το πατρικό σας, του Τριανταφύλου, του Ραικόφτσαλη, και άλλων μη διστάσεις να τα αναρτήσεις .Ο Γιώργος είναι αδελφός σου?

 

George Karapidakis

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΙΔΙΑ

ΦΑΝΗ – ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.

ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ, ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥΖΟΥΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ.

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη