Σέρρες : Έφυγε από τη ζωή ο σκηνοθέτης Γιώργος Γκόνης


Θλίψη σκόρπισε η είδηση του θανάτου του γνωστού σκηνοθέτη Γιώργου Γκόνη, ο οποίος «έφυγε» σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 67 ετών.

 

Ήταν ένας από τους σκηνοθέτες με δεκάδες ταινίες στο ενεργητικό του.

 

Όσοι συνεργάστηκαν με τον Γιώργο Γκόνη έχουν να πουν τα καλύτερα λόγια. Ήταν καλός συνάδερφος, φίλος και δάσκαλος για τους μικρότερους.

 

 

 

 

Θρήνος στην οικογένεια του Επιλογές -  Έφυγε από την ζωή ο Γιώργος Γκόνης

 

Έφυγε ξαφνικά  από την ζωή, χθές Παρασκευή 22.10.21 ένας από τους πιο αγαπημένους συνεργάτες του ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ο τεχνικός και σκηνοθέτης Γιώργος Γκόνης

 

“Δεν υπάρχουν λόγια αυτή την ώρα που να περιγράφουν τα συναισθήματα της απώλειας”

 

Η οικογένεια του Επιλογές θρηνεί έναν πολύτιμο φίλο και συνεργάτη. Καλό σου ταξίδι Γιώργο…”

 

Ο χρήστης Κώστας Μπούμπας είναι με το χρήστη Μπούμπας Κώστας.


ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΟΝΗΣ !!  ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΣΑΙ ΖΟΡΖ !! ΕΦΥΓΕ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΔΕΛΦΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣ. Φίλε μου αγαπημένε, έφυγες και μας Πονάει πολύ !!!  Ήσουν σύμβουλος και δάσκαλος. Μου έμαθες πολλά! Γνωριστήκαμε το 1990 όταν ήρθες από την Αθήνα για να μας μάθεις τηλεόραση. Ήρθες για λίγο και τελικά ήταν χαρά και τιμή μας που έμεινες. Μας δίδαξες. Με μια beta στο χέρι τα έκανες όλα. Σαν σκηνοθέτης, δημιουργούσες παραγωγές. Τα χρυσά χρόνια στην T.V ΣΕΡΡΕΣ.Εκπομπές, γυρίσματα, άγχος, γέλια. Απαιτητικός και αυστηρός στη δουλειά σου. Ήσουν για τα δύσκολα. Θα έρθει ο Γκόνης να το κάνει λέγαμε. Μας εκπαίδευσες και όταν δεν ακούγαμε μας μάλωνες. Πρόσφατα σου τηλεφώνουσα από την Αθήνα. Ήθελα  να ακούσω τη γνώμη σου για πολλά ζητήματα. Μου έλεγες βάλε στόχους. Επεσήμανες τα λάθη μου αλλά πάντα με επεφημούσες  και για τα προσόντα μου.Με φώναζες πολυσουγιά !! Μου έλεγες ιστορίες, απο τη γειτονιά σου στη Ν.Φιλαδέλφεια στην Αθήνα. Γνώρισες από κοντά όλους τους μεγάλους ηθοποιούς όταν δούλευες στη FINOS FILM .Ήξερες προσωπικά όλα τα Μεγάλα Ονόματα του θεάτρου.Και αυτοί σε εκτιμούσαν και σε Αγαπούσαν. (Αλίκη Βουγιουκλάκη ,Μαρία Αλιφέρη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Βίνα Ασίκη, Δημήτρη Πιατά κ.α).Πολλούς από αυτούς τους έφερες και στις Σέρρες.Στα studio της T.V.S. Ήσουν Μεγάλο Κεφάλαιο για την Σερραϊκή τηλεόραση. Άφησες Χρυσή παρακαταθήκη στους νεότερους.

 Κάναμε το Χρηματιστήριο στην T.V.S.το 2000. Εκπομπές τηλεμάρκετιγκ.(φίλτρα νερού). Εκπομπές με τα βιβλία του Αστέριου Τσίντσιφου. Δελτία Ειδήσεων στο τηλέ- Επιλογές. Διαφημιστικά spot. Τα πάντα όλα Γιώργο μου, το κενό που αφήνεις τεράστιο!!  Πρόσφατα ανέλαβες με χαρά να μοντάρεις τις εκπομπές μου τις "Διαδρομές" στο Δίκτυο Τηλεόραση αλλά και σε άλλα κανάλια που παιζόταν. Καθόσουν για μένα, ώρες ατελείωτες να τις μοντάρεις στο studio στη Φιλίππου. Η Σκηνοθεσία ήταν στο αίμα σου. Η μοίρα όμως το σκηνοθέτησε αλλιώς αδελφέ μου. Δεν ξεχνιέσαι Ζορζ !! Μας χαιρόσουν όλους σαν οικογένεια σου. Οι παρατηρήσεις σου πάντα χρήσιμες. Αφήνεις πίσω,παιδιά και εγγόνια. Πατέρας και παππούς. Κουράγιο και δύναμη στην Ματούλα σου και στον Ηλία σου! Η Σερραϊκή τηλεόραση είναι πιο φτωχή. Έχασε έναν απο τους πρωτεργάτες της. Το Χάρηκες με την ψυχή σου όταν με είδες να μιλάω στη Βουλή. Γιώργο μου, μαζί περάσαμε πολλά...Καλό Ταξίδι...ΔΑΣΚΑΛΕ ΜΟΥ!! ΤΩΡΑ θΑ ΜΟΝΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ. Α Ξ Ε Χ Α Σ Τ Ο Σ !!

 

Despina Giannakidou


Συγκλονισμένη αποχαιρετώ ένα σπουδαίο άνθρωπο και άξιο σκηνοθέτη τον Γιώργο Γκόνη. Καλό ταξίδι Γιώργο, σ' ευχαριστώ για όλα!

 

Δημήτρης Κώττας


Καλό ταξίδι Gonis George

Δε ξέρω τι να πω πραγματικά...Ήσουν δάσκαλος και φίλος τα λέγαμε κάθε απόγευμα όταν ήμουν του ΕΠΙΛΟΓΕΣ!

Ήσουν στο κοντρόλ και στο αυτί μου! "Πάμε Δημητράκη βγαίνεις αέρα"

Σ ευχαριστώ για όλα!!!

 

 Nikos Ilanidis

Καλό παράδεισο αδερφέ μου Γιώργο! Είμαι συγκλονισμένος! Ήσουν ένας άνθρωπος που σημάδεψε τη ζωή μου. Ένας δάσκαλος. Ένας πραγματικός φίλος! Ήταν το μακρινό 1994 όταν μου είπες: μπαίνεις για το δοκιμαστικό σου και εγώ από το κοντρόλ θα σε κατευθύνω. Βγήκες με ένα χαμόγελο και μια ματιά που μόνο εσύ ήξερες  να δίνεις και μου είπες: Δευτέρα ξεκινάμε! 13 χρόνια τηλεόραση πάνω από 1000 εκπομπές και όλα αυτά τα έκανα μόνο μαζί σου στην μεγάλη σχολή της TVS. Άνθρωποι σαν και σένα είναι άδικο να φεύγουν τόσο νέοι! Ανθρώπος με καρδιά μικρού παιδιού, με αγάπη, ευγένεια, καλοσύνη! Δεν θέλω να το πιστέψω. Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ! Καλή αντάμωση!

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη