«Τα Ραντεβού μου» είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα που ξεκίνησε να λειτουργεί από σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και μέσω της οποίας οι φορολογούμενοι και οι εκπρόσωποί τους έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά τα ραντεβού για τις υποθέσεις, που τους αφορούν, σε ημέρα και ώρα, όπου είναι διαθέσιμη η σχετική Υπηρεσία.
Πώς
«κλείνεις Ραντεβού»
Μέσω
ενός εύχρηστου ψηφιακού περιβάλλοντος, οι πολίτες, αφού ταυτοποιηθούν μέσω των
κωδικών τους στο TAXISnet, έχουν πλέον την δυνατότητα να:
•
επιλέξουν την Υπηρεσία της ΑΑΔΕ που θέλουν να επισκεφθούν,
•
επιλέξουν τη διαδικασία για την οποία επιθυμούν ραντεβού μέσα από
Θεματικές
Ομάδες,
•
ενημερωθούν για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν,
•
επιλέξουν την ημέρα και ώρα του ραντεβού τους και να παρακολουθούν το ιστορικό
των επισκέψεών τους.
Σε
κάθε βήμα της διαδικασίας παρέχεται ενημέρωση για τις όποιες αλλαγές (πχ
ολοκλήρωση, ακύρωση ή επαναπρογραμματισμός ραντεβού), μέσω e-mail ή/και SMS,
στα στοιχεία, που δηλώνονται κατά την καταχώρηση του ραντεβού.
Η
πλατφόρμα ενεργοποιείται σήμερα σε 20 ΔΟΥ και, σταδιακά, σε όλες τις Υπηρεσίες
της ΑΑΔΕ.
Υπηρεσίες
που δέχονται ραντεβού μέσω της εφαρμογής
1.
ΔΟΥ Α΄ ΑΘΗΝΩΝ
2.
ΔΟΥ Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ
3.
ΔΟΥ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
4.
ΔΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
5.
ΔΟΥ Δ΄ ΑΘΗΝΩΝ
6.
ΔΟΥ Ε΄ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
7.
ΔΟΥ Ε΄ ΠΕΙΡΑΙΑ
8.
ΔΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
9.
ΔΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
10.
ΔΟΥ ΙΓ΄ ΑΘΗΝΩΝ
11.
ΔΟΥ ΙΖ΄ ΑΘΗΝΩΝ
12.
ΔΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
13.
ΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
14.
ΔΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
15.
ΔΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
16.
ΔΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
17.
ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ
18.
ΔΟΥ ΦΑΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
19.
ΔΟΥ ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
20.
ΔΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ