Η απάντηση της ΔΕΗ για τις αυξήσεις στα νέα σταθερά τιμολόγια


Μετά τον θόρυβο από τα δημοσιεύματα για τις αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, η εταιρεία με ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους 500.000 πελάτες της, που «κλείδωσαν» σταθερά τιμολόγια με τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+. Όπως αναφέρει οι αυξήσεις αφορούν αποκλειστικά τους νέους πελάτες της, από 11 Απριλίου.

 

 

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΗ προχώρησε από την Δευτέρα 11 Απριλίου σε αύξηση 36% στα σταθερά τιμολόγιά της για τους νέους πελάτες στα προγράμματα myHomeOnline και myHomeEnter. Πρόκειται για τη δεύτερη αύξηση μέσα σε μόλις 4 μήνες, χωρίς να έχει γίνει κάποια σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία.

 

Η ανακοίνωση της ΔΕΗ:

 

Αναφορικά με δημοσιεύματα του σημερινού τύπου, η ΔΕΗ επαναλαμβάνει σε σχετική ανακοίνωση ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους 500.000 πελάτες της, που "κλείδωσαν" σταθερά τιμολόγια με τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+.

 

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι νέοι τιμοκατάλογοι των συγκεκριμένων προϊόντων αφορούν όσους τα επιλέξουν από τις 11.04.2022 και η τιμή που θα "κλειδώσουν" θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος της σύμβασης.

 

Κατά συνέπεια, κανένας πελάτης της ΔΕΗ που έχει ήδη επιλέξει τα προϊόντα σταθερού τιμολογίου δεν έχει δει, ούτε θα δει αύξηση στον λογαριασμό του σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης, προσθέτει η ανακοίνωση.

 

Παράλληλα, η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι με τις πολιτικές εκπτώσεων που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις επιδοτήσεις της Πολιτείας, έχει απορροφήσει το 75% των επιβαρύνσεων του κόστους ενέργειας για το 76% των πελατών της με κυμαινόμενα τιμολόγια και το 50% των επιβαρύνσεων για τους υπόλοιπους πελάτες της, που δεν καλύπτονται από την κρατική επιδότηση, καταλήγει η ανακοίνωση.

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη