Γιάννης Παναγής: «Είμαι ευγνώμων στον Θεό που έχω δίπλα μου το παιδί μου»


«Είμαι ευγνώμων στον Θεό που έχω δίπλα μου το παιδί μου και είναι καλά στην υγεία της» δηλώνει ο Σερραίος Γιάννης Παναγής, πατέρας της Ελισάβετ, η οποία ταξίδευε ταξίδευε από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη με το μοιραίο τρένο, το οποίο τυλίχθηκε στις φλόγες μετά την σύγκρουσή του με την εμπορική αμαξοστοιχία στο ύψος των Τεμπών. Ο κ. Παναγής μιλώντας στο Ράδιο Σιντική 92,1 fm, περιγράφει τα όσα βίωσε η κόρη του, η οποία του τηλεφώνησε περίπου στις 23:24 το βράδυ της Τρίτης για να του πει τι ακριβώς είχε συμβεί και πως είναι καλά στην υγεία της.

Ο κ. Παναγής πέρα από την ευγνωμοσύνη που νοιώθει επειδή η κόρη είναι ζωντανή, δηλώνει παράλληλα εξοργισμένος μ’ αυτά που ακούει τις τελευταίες ημέρες για την κατάσταση που επικρατεί στον σιδηρόδρομο. «Πίστευα και θεωρούσα το τρένο ασφαλές μέσο μεταφοράς και στην ουσία είναι το αντίθετο» τονίζει ο Γιάννης Παναγής.

Ο ίδιος αναφέρει ότι η κόρη του από τύχη δεν βρέθηκε στο δεύτερο βαγόνι μαζί με την παρέα της κι αυτό γιατί δεν έβρισκαν θέσεις να καθίσουν όλοι μαζί, γι’ αυτό πήγαν στο πέμπτο. Επίσης, η Ελισάβετ ήταν τυχερή, καθώς δέκα λεπτά πριν την σύγκρουση πήγε μαζί με τη φίλη της για να πάρουν νερό από το κυλικείο που βρισκόταν στο δεύτερο βαγόνι.

Ο ίδιος ζητά να αποδοθούν ευθύνες σ΄ αυτούς που ευθύνονται. «Φαίνεται ότι οι ευθύνες είναι διαχρονικές, καθώς, ακούς ότι από το 2000 υπάρχουν στις αποθήκες τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου κυκλοφορίας. Ακούς από τους εργαζομένους ότι έχουν γίνει εξώδικες καταγγελίες στα αρμόδια υπουργεία, στους γενικούς γραμματείς που επισήμαναν τον κίνδυνο ότι θα έχουμε τεράστιο δυστύχημα και ότι πρέπει επιτέλους να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβατών και εργαζομένων και κανείς να μην αντιδρά. Δαπανήθηκαν 15 δις ευρώ χωρίς να έχουμε τίποτα ως μέσα ασφάλειας στα τρένα» αναφέρει ο κ. Παναγής και συνεχίζει: «Τι θα πουν όλοι αυτοί στις μανάδες στους πατεράδες; Ο πόνος είναι ανείπωτος. Θα πρέπει να χαθούν κι άλλα παιδιά για να γίνουν τα αυτονόητα; Πρέπει να αποδοθούν ευθύνες σε αυτούς που ευθύνονται και όχι μόνο στον σταθμάρχη» καταλήγει ο κ. Παναγής, εκφράζοντας τα συλλυπητήρια τους στους γονείς που έχασαν τα παιδιά τους και εύχεται ταχεία ανάρρωση και περαστικά στους τραυματίες.

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη