Λογιστής «μαϊμού» τηλεφώνησε στην πρόεδρο των λογιστών Σερρών και της ζήτησε προσωπικά στοιχεία για την καταβολή του «Market Pass»


Το θράσος των απατεώνων δεν έχει όρια κι αυτό γιατί συνεχίζουν να τηλεφωνούν σε ανυποψίαστους πολίτες, για να τους αποσπάσουν χρήματα. Σήμερα το πρωί απατεώνας, προσποιούμενος τον λογιστή, τηλεφώνησε στην προέδρο του Συλλόγου φοροετεχνικών-λογιστών Σερρών Σύλβια Νησιούδη, λέγοντάς της πως είναι ο λογιστής της

 

Ο «μαϊμού» λογιστής ζήτησε από την κ. Νησιούδη τα προσωπικά στοιχεία της, να αναλάμβανε να της καταβληθεί το επίδομα του market pass, προφανώς και δεν γνώριζε την ιδιότητα της. Αυτό που προκάλε εντύπωσε της κ. Νησιούδη είναι ότι γνώριζε το μικρό όνομά της.

 

Με ανάρτησή της, στα μέσα κοινωνική δικτύωσης, η πρόεδρος του Συλλόγου φοροετεχνικών-λογιστών, καλεί τους πολίτες να είναι προσεκτικοί.

 

Συγκεκριμένα η κ. Νησιούδη στην ανάρτησή της ανέφερε τα εξής:

 

«Πολύ προσοχή!!! Ειναι η τέταρτη φορά από την αρχή του καλοκαιριού που με καλεί απατεώνας προσποιουμενος τον λογιστή μου ( προφανώς δεν γνωρίζει την ιδιότητα μου), ζητώντας μου προσωπικά στοιχεία για να μου κάνει market pass! Γνωρίζει το μικρό μου όνομα! Ως σύλλογος έχουμε βγάλει εδώ και πολύ καιρό δελτία τύπου για το θέμα. Εντύπωση προκαλεί ότι επελεξαν να πάρουν Κυριακή, μέρα που δύσκολα μπορείς να επικοινωνήσεις με το γραφείο που συνεργάζεσαι προκειμένου να επιβεβαιωθείς ! ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!!!»

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη