Απάντηση του Ηλία Τσακιρίδη στον ιερέα π. Παύλο Παπαδόπουλο


παυλος παπαδοπουλος

Θα ζήσουμε στην εποχή στην οποία  κάποιος θα παντρεύεται το χαλί, το βάζο ή το κομοδίνο και από κάτω στα σχόλια θα διαβάζουμε την ευχή: «Να ζήσετε!»

Μου κάνει εντύπωση που όλες αυτές τις μέρες πολλά μέλη ευαίσθητων κλάδων δεν μιλάνε. Σιωπή από κάποιους  ακαδημαϊκούς καθηγητές, νομικούς, ψυχολόγους κλπ.

Η απάντηση είναι «Γιατί φοβούνται». Άλλος φοβάται μη χάσει τη θέση του, άλλος μη χάσει τα likes, τις πωλήσεις βιβλίων, την ακαδημαϊκή έδρα κλπ. Εξαιρέσεις ελάχιστες. Παντού να καλύψουμε τα νώτα μας και απλά να ξημερώσει ήρεμα η επόμενη μέρα.

Tρέλα, τραγωδία και παρωδία . . .

ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ ...

Η απάντηση 

Μέσα από μια ανάρτηση αναπτύχθηκε ενας διάλογος όπου εξέφρασα τις προσωπικές μου απόψεις σε σχέσει με το νομοσχέδιο για τα ομοφιλα ζευγάρια και τη θεση της εκκλησίας .Θεώρησα καλό να μεταφέρω αυτές τις θέσεις  στο προφίλ μου.

Πάτερ βγάλτε τις παρωπίδες και αφήστε την κοινωνία ελεύθερη. Η πολιτεία πρέπει να δίνει λύσεις στα προβλήματα των πολιτών όπως έδωσε και ο πολιτικός γάμος. Η θρησκεία μπορεί να εκφράζει την άποψή της αλλά μέχρι εκεί και τίποτα παραπάνω. Αν θέλει πιο ενεργό ρόλο θα πρέπει να κινηθεί στα πλαίσια του συντάγματος και των νόμων του κράτους και όχι με τους δικούς της κανόνες. Δεν μπορεί πχ οι ιερείς να πληρώνονται από το κράτος αλλά να διορίζονται από τον κάθε  Μητροπολιτη χωρίς να δίνει λογαριασμό .

Αγαπητέ πάτερ μετά από πολύ καιρό είδα ανάρτησή σας στο προφίλ μου !! Η αλήθεια είναι ότι λίγοι παίρνουν θέση απέναντι στην εκκλησία η τους ανθρώπους που την εκπροσωπούν άλλοι από σεβασμό στον θεσμό και άλλοι από φόβο. Μεγάλωσα όπως και συ με το σύνθημα πατρίς θρησκεία οικογένεια άσχετα αν το σύνταγμα μιλά για ανεξιθρησκεία. Μου αρέσει το .. γηράσκω αεί διδασκόμενος..

Οι νόμοι της φύσης εξετάζονται και προσπαθούν να τους ερμηνεύσουν μέσω της έρευνας οι επιστήμονες. Οι θρησκείες αναπτύχθηκαν από τους ανθρώπους μέσα από το φόβο για το άγνωστο. Για άλλους είναι ένα αποκούμπι μέσα από το οποίο βρίσκουν την προσωπική τους ηρεμία,για άλλους είναι μια εξουσία μέσω της οποίας θέλουν να επιβληθούν. Άρα σε αυτό που έρχομαι σε αντίθεση είναι το δεύτερο. Και συ μέσω της θεσμικής σου θέσης ασκείς εξουσία. Ας μη μιλάμε επομένως ειρωνικά για τους δήθεν προοδευτικούς γι αυτούς που έχουν άλλη άποψη από τη δική σας του δόγματος πίστευε και μη ερεύνα και που έρχεται και σε αντίθεση με το..ερευνάτε της γραφάς..

Ομοφυλόφιλοι υπήρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν. Δεν γεννήθηκαν από ομοφυλα ζευγάρια και ούτε είναι προϊόν πόθου. Ίσα ίσα πολλοί από  αυτούς είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι. Φανταστείτε το μπουλιγκ που υφίστανται στη κάθε μικρή κοινωνία. Μας φαίνεται όμως παράξενο όταν κάποιοι από αυτούς αποκτούν δύναμη και ζητούν ίσα δικαιώματα. Ας αφήσουμε κατά μέρος τις σεξουαλικες μας φαντασιώσεις και τους φόβους μας και ας μάθουμε να αγαπάμε. Γιατί αγάπη και δύναμη είναι η υιοθεσία. Σήμερα το 40% των ζευγαριών είναι χωρισμένοι και πολλά  από τα παιδιά μεγαλώνουν μόνο με πατέρα η μόνο με μητέρα  η μόνο με τη γιαγιά  η μόνο  με τη θεία  η όταν δεν υπάρχουν όλοι  αυτοί  σε ένα ίδρυμα. Έρχεται λοιπόν η πολιτεία με την εξέλιξη της κοινωνίας να δώσει λύσεις εκεί όπου τα δόγματα για λόγους εξουσίας και συμφέροντος μένουν αμετακινητα.

Όσο για τα ανταποδοτικά που λες πάτερ δεν υπάρχουν. Υπάρχουν συναλλαγές με μια συντηρητική καθεστωτικη πολιτικη εξουσία .

Η εκκλησιαστικη περιουσία που διαφημίζετε προήλθε μέσα από παραχωρήσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του δημοσίου και κανονικά πρέπει να επιστρέφεται όταν δεν ισχύουν οι λόγοι για τους οποίους έγινε  η παραχώρηση. Ακόμη εγώ δεν δέχομαι το όρο του λειτουργού αλλα του επαγγέλματος. Λειτουργός μπορεί να είναι ο καθένας στο επάγγελμά του και αναδεικνυεται μέσα από τις πράξεις του

Πατερ  σέβομαι τη θεση σου αλλά διαφωνώ. Πρώτα η εκκλησία θα πρέπει να κάνει την αυτοκριτική της ποτέ δεν ακούει. Παίρνει θέσεις δια του αμβωνος και απαιτεί να εισακουεται μέσα από αυτοκρατορικές πρακτικές

 

 Ilias Tsakiridis

Πάτερ βγάλτε τις παρωπίδες και αφήστε την κοινωνία ελεύθερη. Η πολιτεία πρέπει να δίνει λύσεις στα προβλήματα των πολιτών όπως έδωσε και ο πολιτικός γάμος. Η θρησκεία μπορεί να εκφράζει την άποψή της αλλά μέχρι εκεί και τίποτα παραπάνω. Αν θέλει πιο ενεργό ρόλο θα πρέπει να κινηθεί στα πλαίσια του συντάγματος και των νόμων του κράτους και όχι με τους δικούς της κανόνες. Δεν μπορεί πχ οι ιερείς να πληρώνονται από το κράτος αλλά να διορίζονται από τον κάθε Μητροπολιτη χωρίς να δίνει λογαριασμό .
  • Απάντηση
παυλος παπαδοπουλος
Ilias Tsakiridis Φίλε μου Ηλία χαίρομαι που παίρνεις θέση ,καιρό είχα να σε ακούσω όχι ότι δεν ήξερα την άποψή σου αλλά καιρό είχα να της διαβάσω σε ανάρτηση μου..
Ένα ένα λοιπόν... Μίλησες για παρωπίδες..
Πιστεύω ήμουν πολύ προσεκτικός σε αυτά που έγραψα για ενα τόσο ευαίσθητο θέμα που έχει να κάνει με ανθρώπους και επιλογές (μου αρέσουν δεν μου αρέσουν) για το οποίο δυστυχώς για άλλη μία φορά πολιτικές του συστήματος και πολιτικοι (όχι όλοι για να είμαστε δίκαιοι)
και πολλοί με τις ιδέες αυτές τις γνωστές ψευτοπροοδευτικες ιδέες (και δεν το λέω με κακή διάθεση αυτό πιστεύω ότι αντιπροσωπευουν οι ιδέες αυτές) δεν ακούν την κοινωνία που τους φωνάζει να μην αγγίζουν και να μην παίζουν με ηθικές αξίες και θεμελιώδης νόμους της φύσεως.... γιατί το ξέρεις και εσύ το ξέρει και η κοινωνία των καναλιών ότι η πραγματική κοινωνία αυτό τους φωνάζει άσχετα αν δεν θέλετε να το παραδεχτείτε... Αρα αν κάποιος έχει παρωπίδες και κωφεύει (δεν ξέρω γιατί δεν ξέρω πού αποσκοπεί) δεν ειναι η παπάδες και η Εκκλησία αλλά αυτοί που με τις ιδέες αυτές τις ψευτοπροοδευτικές μας πάνε από το κακό σε χειρότερο οπότε και επιστρέφω τις παρωπίδες εκεί που ανήκουν...
(με αγάπη πάντα)
Λύση εαν θέλει πραγματικά μπορεί να δώσει η πολιτεία με άλλο τρόπο και να νομοθετήσει χωρίς να αγγίζει τα ιερά και τα όσια και σίγουρα να μην αλλάζει τους νόμους της φύσης κάνοντας τον θεό...
Είπες για την εκκλησία ότι να εκφράζει την άποψή της αλλά μέχρι εκεί.. Πολύ ωραία..
Η εκκλησία φίλε μου ηλία δεν περιμένει εσένα εμένα και κανέναν που διαφωνεί η συμφωνεί μαζί της (και καλός κάνει δικαίωμά του) να της δώσει την άδεια να εκφέρει γνώμη και άποψη για κάθε τι που έχει να κάνει με τον άνθρωπο ως ψυχοσωματική οντότητα και κατ επέκταση με τη σωτηρία του...
Η εκκλησία είναι υποχρεωμένη απέναντι στο χριστεπωνυμο πλήρωμα της και επιβάλλεται να κηρύσσει το λόγο ευαγγελίου και να λέει τι είναι καλό και τι είναι κακό τι βοηθάει και τι όχι τον άνθρωπο στην πορεία θέωσης του..
Το αν κάποιος θέλει να τα ακολουθήσει ή όχι είναι δικαίωμά του ...Βλέπεις εμείς στην εκκλησία αν και σκοταδιστές και αναχρονιστικοι όπως μας λένε και μας θεωρουν δίνουμε το δικαίωμα στους πιστούς μας ορθοδόξους χριστιανούς οι οποίοι θέλουν εκουσίως να βρίσκονται στην αγκαλιά της εκκλησίας να συντάσσονται ή να απορρίπτουν το λόγω της... κάτι που δεν το βλέπω στα προοδευτικά πολιτικά κόμματα (Λέω τώρα)...
Μίλησες για το σύνταγμα πολύ ωραία ..
Δεν μας είπες όμως ποια είναι η προμετωπίδα του συντάγματος μας..
Είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει ξεκινάει με αναφορά στην Αγία Τριάδα και το ξέρεις καλύτερα από μένα (σε προλαβαίνω γιατί ξέρω τι θα πεις) ότι γράφτηκε με το αίμα των προγόνων μας.. Οσο λοιπόν θα βρίσκεται εκεί ως προμετωπίδα θα πρέπει οι νόμοι του κράτους (και διόρθωσε με αν κάνω λάθος γιατί αυτά τα δημοκρατικά τα ξέρεις καλύτερα από μένα ) αν όχι να απορρέουν να συνάδουν με αυτήν...(την προμετωπίδα εννοώ)
Και πάμε στο θέμα της πληρωμής των Ιερέων των λειτουργών της εκκλησίας..
Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις καλά και έχεις ασχοληθεί με το θέμα και αφού έχεις ασχοληθεί ξέρεις την συμφωνία που έχει κάνει το κράτος με την εκκλησία οπότε και γνωρίζεις ή έχεις ακούσει αν δεν γνωρίζεις τη μεγάλη συζήτηση για τα <<ανταποδοτικά>>, οπότε και ξέρεις για ποιο λόγο πληρώνει το κράτος τους ιερείς με τον τρόπο που πληρώνει και τον αριθμό των λειτουργών πού πληρώνει με βάση τη μεταξύ τους συμφωνία.. Και μιλάω για <<ανταποδοτικά>> στα οποία ωφελήθηκες και εσύ ο ίδιος ως πολίτης του κράτους αφού το κράτος έμεινε κράτος και ορθοπώδησε σε μεγάλο βαθμό απο αυτά τα <<ανταποδοτικά>>
Πολύ όμορφη κουβέντα που ξεχωριστά από αυτή την ανάρτηση θα μπορούσαμε να την κάνουμε...
Φίλε μου ηλία...
Σου είπα εξ αρχής ότι ήμουν πολύ προσεκτικός στην μοναδική ανάρτηση που έκανα για αυτό το θέμα και ο λόγος είναι ότι έχει να κάνει με συνανθρώπους μου..
Σέβομαι απόλυτα το διαφορετικό στην επιλογή τους αλλά δεν μπορώ να μην την απορρίψω αυτή την επιλογή τους ως πάθος και ως αστοχία κοινωνίας με το θεό..
...
  • Απάντηση
  • Τροποποιήθηκε
Ζωή Γαϊδαρτζή
Ilias Tsakiridis της παρωπιδες κ Τσακιριδή να της βγάλετε εσείς εγώ ντρεπομαί να βλέπω δύο μαντραχαλαδες να βάζουν νυφικό να θέλουν παιδιά τα ρωτισανε τα παιδιά αν θέλουν να ζούνε έτσι καταρχάς η φύση αν ήταν φυσιολογικο θα ππρονωουσε να κάνουν παιδιά εμείς δεν τη θέλουμε τέτοια κοινονεια θέλω τη μάνα τον πατέρα τα παιδιά όχι δύο μαντραχαλους με μούσια και μουστακες εσύ άμα έχεις γιο βαλτον νυφικο
  • Απάντηση
Kyriaki Banioti
Ζωή Γαϊδαρτζή από ότι έχω καταλαβει από τα γραφόμενα σας το πρόβλημα το έχετε με τους ομοφύλους άντρες και όχι με δύο γυναίκες που παντρεύονται μεταξύ τους ..γιατί μιλάτε μόνο για Μουστάκες και μαντραχαλαδες !!!
  • Απάντηση
παυλος παπαδοπουλος
Kyriaki Banioti Οσο και να θέλετε να ειρωνευτείτε (πράγμα που δεν είναι σωστό σε μια πολιτισμένη ανταλλαγή απόψεων) γιατί έχετε καταλάβει το πνεύμα της απάντησης που έδωσε η Ζωή, δεν μπορεί να αλλάξει το νόημα της... Μπορεί μία γυναίκα να σταθεί ως <<πατέρας>> σε ειδικές περιπτώσεις και τέτοιες περιπτώσεις είχαμε πολλές και έχουμε πολλές ..Παράδειγμα οταν χαθεί ο πατέρας από την οικογένεια για κάποιο λόγο, και αυτές τις περιπτώσεις τις επαινουμε και τις σεβόμαστε... Αλλο αυτό και αλλο να θέλει να γίνει <<πατέρας>> για να δώσει υπόσταση σε μια παραφύση κατάσταση για να την ονομάσει γάμο...
  • Απάντηση
Kyriaki Banioti
Παγματικα απορώ αντί όλοι μας είτε αφορά ομόφυλα ζευγάρια είτε ετερόφυλα να βλέπουμε αν στην οικογένεια υπάρχει αγάπη εκτίμηση σεβασμός και όχι βία μίσος κακομεταχείριση (άπειρα παραδείγματα καθημερινά σε οικογένειες) καθόμαστε και μιλάμε για ηθικη ....από την αγάπη ποτέ δεν έπαθε κάνεις τίποτε αντίθετα..στατιστικά μιλάμε για ένα 7 της εκατό του πληθυσμού που δεν νομίζουν να είναι ικανοί να αμαυρώσουν τον ηθικό βίο που ζούμε εμείς οι υπόλοιποι κατ φυσιν!!
Kyriaki Banioti πολύ σωστό εν μέρει...
Γιατί στο όνομα της αγάπης γίνονται τα μεγαλύτερα εγκλήματα...
Είναι κρίμα θα πω για να μη χρησιμοποιήσω τη λέξη αμαρτία και ισως δεν αρέσει, να βάλουμε σφραγίδα και υπογραφή στο μεγαλύτερο έγκλημα ,αυτο κατά της φύσης μας τις ίδιας..

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη