Σιδηρόκαστρο. Μνήμες : Στο Οικοτροφείο Σιδηροκάστρου


Από αριστερά επάνω : Ελευθεριάδης Γιώργος,Μαυρίδης,Ηλιάδης Φάνης,, Αδαμόπουλος Φώντας,,Κεραμάρης

Κάτω από αριστερά :  Καρακούσης Βασίλειος









Έλλη Κωνσταντινίδου

Σ αυτή την φωτογραφία αναγνωρίζω τον Γιώργο τον Ελευθεριάδη που το σπίτι του ήταν κοντά στο οικοτροφειο ο πρώτος από αριστερά, και πρώτος αριστερά στη δεύτερη σειρά είναι ο Βασίλης ο Καρακούσης από την Αλιστρατη που έμενε στο οικοτροφειο, συμμαθητές μου...

 Estefanos Avenidaflorida

πιθανον ισως περδεφτηκα εγω αλλα Γιωργος οντως περασε Ευελπιδων το 1978 τον οποιο εχω να δω απο τοτε

 

Anestis Kaltzidis

Και τελευταίος ο Αλεξανδρόπουλος Αθανασιος

 

Estefanos Avenidaflorida

ο τερμα δεξια με τα γυαλια πρεπει να ειναι ο Κεραμαρης

 

Dimitrakis Karalis

Σειρά από μικρός "τσολιας",λεβέντης. Χαίρομαι που σε γνώρισα και σε θεωρώ φίλο.

 

Αθανάσιος Αλεξανδρόπουλος

Dimitrakis Karalis αμοιβαία τα αισθήματα φίλε μου Δημήτρη!!! Να είσαι καλά!!!

 

 

Estefanos Avenidaflorida

o Ελευθεριαδης που ο πατερας τουειχε το φροντιστηριο ο Γιωργος πηκε στην Ευελπιδων το 1978 συμμαθητης μου ηταν η φωτο πρεπειννα ειναι απο το καθηχητικο καθε κυριακη ετα τη εκκλησια στην Ευαγγελιστρια

 

Έλλη Κωνσταντινίδου

Estefanos Avenidaflorida Όχι του Γιώργου ο πατέρας δούλευε στην τράπεζα και το σπίτι τους είναι απέναντι από τον θερινό κινηματογράφο κοντά στο οικοτροφειο..

 

Έλλη Κωνσταντινίδου

Estefanos Avenidaflorida Ο Γιώργος όντως μπήκε στη σχολή Ευελπίδων...ήταν άριστος μαθητής..

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη