Αλέν Ντελόν / Η διαθήκη και η κληρονομιά μιας ταραγμένης οικογένειας


Ο Αλέν Ντελόν, ένας από τους πιο εμβληματικούς ηθοποιούς της Γαλλίας, πέθανε την Κυριακή, αφήνοντας πίσω του μια κληρονομιά τόσο περίπλοκη όσο οι ρόλοι που υποδύθηκε στην οθόνη.

 

Γνωστός για τη μελαγχολική του γοητεία και τις έντονες ερμηνείες του, ο Ντελόν δεν ήταν απλώς ένας κινηματογραφικός θρύλος· ήταν επίσης ένας πατέρας και οι σχέσεις με τα παιδιά του χαρακτηρίζονταν από ένταση, ανταγωνισμό και συχνά τραγικές καταστάσεις.

 

Μια περιουσία εκατομμυρίων ευρώ βρίσκεται στο επίκεντρο οικογενειακής αντιπαράθεσης. Ο διεθνής τύπος αποκαλύπτει πώς μοιράζεται η περιουσία υπενθυμίζοντας το ιστορικό των συγκρούσεων.

Μια ταραγμένη κληρονομιά

 

Η σχέση του Ντελόν με τα παιδιά του —Αντονί, Ανουσκά και Αλέν – Φαμπιέν —ήταν γεμάτη προκλήσεις. Κάθε παιδί είχε μια ξεχωριστή εμπειρία μεγαλώνοντας στη σκιά της φήμης και της εξουσίας του πατέρα του. Ο Αντονί, ο μεγαλύτερος, συχνά βρισκόταν σε αντιπαράθεση με τον Ντελόν, βιώνοντας μια ταραχώδη εφηβεία γεμάτη νομικές αντιπαραθέσεις και προσωπικές δυσκολίες.

 

«Πάντα προσπαθούσα να ξεφύγω από το βάρος του ονόματος του πατέρα μου», είχε δηλώσει κάποτε σε μια συνέντευξη, αντικατοπτρίζοντας το βάρος του να ζει κανείς με μια εμβληματική μορφή.

 

Η Ανουσκά, που θεωρείται η αγαπημένη του Ντελόν, έλαβε προνομιακή μεταχείριση που δημιούργησε τριβές μέσα στην οικογένεια. Ο πατέρας της την έβλεπε ως «τη νέα Ρόμι Σνάιντερ», κάτι που τη βοήθησε να ανέλθει αλλά ταυτόχρονα, όπως έλεγε η ίδια, «το να είσαι η κόρη του Αλέν Ντελόν είναι και ευλογία και κατάρα», αναγνωρίζοντας τη διπλή επίδρασή του πάνω της.

 

Ο Αλέν-Φαμπιέν, ο νεότερος, αντιμετώπισε τις δικές του προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός σκανδάλου στην εφηβεία του που τον στιγμάτισε. Το 2011, κατά τη διάρκεια ενός πάρτι, ένα όπλο που ανήκε στον Ντελόν εκπυρσοκρότησε, τραυματίζοντας έναν φίλο του. Το περιστατικό οδήγησε σε πεντάμηνη ποινή με αναστολή για τον Αλέν-Φαμπιέν, αναδεικνύοντας τους κινδύνους να μεγαλώνει κανείς σε ένα σπίτι όπου συνυπήρχαν τα όπλα και η φήμη.

H διαθήκη

 

Καθώς ο Ντελόν γερνούσε και η υγεία του επιδεινωνόταν, ξεκίνησε η διαμάχη για την φροντίδα του την οποία παρακολουθούσαν και τα ΜΜΕ.

 

Η σύντροφός του, Χιρόμι Ρολίν, εξελίχθηκε σε μια αμφιλεγόμενη φιγούρα, καθώς την κατηγόρησαν ότι ασκούσε αθέμιτη επιρροή στον σταρ.

 

Αυτή η κατάσταση πυροδότησε μια σφοδρή σύγκρουση μεταξύ των αδελφών. Ο Αντονί και ο Αλέν-Φαμπιέν ήθελαν ο πατέρας τους να παραμείνει στη Γαλλία, ενώ η Ανουσκά υποστήριξε τη θεραπεία του στην Ελβετία.

 

«Απλώς θέλουμε το καλύτερο για εκείνον» δήλωσε η Ανουσκά, αλλά οι αδελφοί βρέθηκαν εγκλωβισμένοι σε μια πικρή διαμάχη, αντικατοπτρίζοντας τη διαταραγμένη δυναμική της οικογένειάς τους.

 

Τα παιδιά υπέβαλαν μήνυση εναντίον της συντρόφου του για ηθική παρενόχληση, υπεξαίρεση αλληλογραφίας και κακοποίηση ζώων μέχρι που κατάφεραν να τη διώξουν από το σπίτι του.

 

Αμέσως μετά ήρθε η επίθεση που εξαπέλυσε, υποστηριζόμενος από τον μικρότερο αδελφό του, ο Αντονί στην ετεροθαλή αδελφή του Ανουσκά, κατηγορώντας την ότι «έγινε συνεργός στην κακοποίηση και τη βία», εναντίον του πατέρα τους.

 

Ο Ντελόν, σύμφωνα με τη Liberation γνωρίζοντας την κατάσταση, συνέταξε προσεκτικά τη διαθήκη του, αφήνοντας στην αγαπημένη μοναχοκόρη του, Ανουσκά, καρπό του δεσμού του με το μοντέλο από την Ολλανδία Ροζαλί Βαν Μπρέμεν, τη μισή του περιουσία.

 

Την άλλη μισή περιουσία του την αφήνει στους γιους του, οι οποίοι είχαν δύσκολες σχέσεις με τον πατέρα τους αλλά και περιπέτειες με ναρκωτικά, όπλα και τη γαλλική δικαιοσύνη.

 

Η περιουσία εκτιμάται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, αφού πέρα από ακίνητα και έργα τέχνης, περιλαμβάνει και τα δικαιώματα από τις ταινίες του Αλέν Ντελόν και τα προϊόντα με την επωνυμία του.

 

Το μοίρασμα της περιουσίας, ήταν γνωστό στους γιους του που την χαρακτήριζαν «άνιση». Για τον λόγο αυτόν, δεν αποκλείεται στο άμεσο μέλλον τα τρία αδέρφια να βρεθούν ξανά σε αντιμαχόμενες πλευρές.

 

Μια κληρονομιά συγκρούσεων

 

Ο θάνατος του Ντελόν άφησε τα παιδιά του να παλεύουν με την κληρονομιά τους, όχι μόνο σε σχέση με τα υλικά αγαθά. Η ζωή του ηθοποιού χαρακτηρίστηκε από θριάμβους και αντιπαραθέσεις· ήταν ένα σύμβολο του γαλλικού κινηματογράφου, αλλά και μια φιγούρα της οποίας η προσωπική ζωή ήταν γεμάτη συγκρούσεις. «Τα παιδιά του τώρα αντιμετωπίζουν την τρομακτική πρόκληση να γεφυρώσουν την δημόσια περσόνα του πατέρα τους με τις προσωπικές τους εμπειρίες και να οδηγηθούν σε συμφιλίωση» γράφουν οι NewYorkTimes.

 

Ο Αντονί έχει εκφράσει την επιθυμία να γράψει για τις εμπειρίες του σε ένα βιβλίο με τον τίτλο Bastingage, το οποίο υπόσχεται να εξερευνήσει τα βάθη των οικογενειακών τους συγκρούσεων. «Υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει» σημείωσε, υποδηλώνοντας ότι η ιστορία του Αλέν Ντελόν δεν είναι μόνο μια ιστορία φήμης αλλά και οικογενειακής έντασης.

 

Η Ανουσκά και ο Αλέν-Φαμπιέν, επίσης, καλούνται να πλοηγηθούν στη κληρονομιά του πατέρα τους με τους δικούς τους τρόπους.

 

Η Ανουσκά συνεχίζει να εργάζεται στη βιομηχανία του κινηματογράφου ενώ ο Αλέν-Φαμπιέν προσπαθεί να διαμορφώσει τη δική του ταυτότητα, μακριά από τη σκιά του πατέρα του.

 

Κάθε παιδί θα πρέπει να αντιμετωπίσει την επίδραση των επιλογών του πατέρα τους στη ζωή του, μια πρόκληση που μπορεί τελικά να καθορίζει ακόμα το μέλλον του.

 

Η ζωή του Αλέν Ντελόν ήταν ένα μείγμα κινηματογραφικής λάμψης και προσωπικών αναταραχών. Ο θάνατός του, δεν σηματοδότησε μόνο το τέλος μιας εποχής στον γαλλικό κινηματογράφο, αλλά ανέδειξε επίσης την πολυπλοκότητα των οικογενειακών σχέσεων στη σκιά της φήμης. Καθώς τα παιδιά του παλεύουν με την κληρονομιά τους—τόσο υλική όσο και συναισθηματική—πρέπει επίσης να συμφιλιωθούν με την κληρονομιά ενός πατέρα που ήταν εξίσου μυστηριώδης όσο και εμβληματικός. Η ιστορία του Αλέν Ντελόν δεν έχει τελειώσει. Συνεχίζεται στις ζωές αυτών που άφησε πίσω, με μια συγκινητική υπενθύμιση. Ακόμη και τα πιο φωτεινά αστέρια ρίχνουν μεγάλες σκιές.

 

 

 

    Πηγή: TheNewYorkTimes/ Liberation

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη