Προαστιακός / «Εκτός τόπου και χρόνου» ο Βασιλης Οικονόμου – «Σοβαρό μόνο στη θεωρία το περιστατικό, στην πράξη δεν υπήρξε κίνδυνος για κανέναν»


Την ώρα που η παρολίγον νέα σιδηροδρομική τραγωδία στους Άγιους Ανάργυρους αναδεικνύει τα σοβαρά κενά ασφαλείας που εξακολουθούν να υπάρχουν ενάμιση χρόνο μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, φαίνεται πως έχει ξεκινήσει συντονισμένη προσπάθεια από την κυβέρνηση για υποβάθμιση του ζητήματος με τον Βασίλη Οικονόμου να προχωρά σε μια εξοργιστική δήλωση.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στον Σκάι ο υφυπουργός Μεταφορών υποστήριξε πως το επίμαχο περιστατικό ήταν «σοβαρό μόνο στη θεωρία, στην πράξη δεν υπήρξε κίνδυνος για κανέναν»!.

 

«Ένας από τους τέσσερις σταθμάρχες επέδειξε αμέλεια, γι’ αυτό υπήρξε εισαγγελική παρέμβαση και τέθηκε εκτός υπηρεσίας ο συγκεκριμένος σταθμάρχης», πρόσθεσε ο Βασίλης Οικονόμου.

«Οι σατανικές συμπτώσεις είναι καλές για τα μυθιστορήματα. Εδώ μιλάμε για την ασφάλεια του κόσμου. Τα Τέμπη ήταν ένα τραγικό, πολύ κακό περιστατικό. Όμως, δεν έχουμε τέτοιες περιπτώσεις» ανέφερε.

 

«Υπάρχει δικλείδα ασφάλειας, έχουν πολλά επίπεδα συνεννόησης οι μηχανοδηγοί με τους σταθμάρχες, δεν είναι ότι κοιμήθηκα εγώ, δεν έκανα εγώ καλά τη δουλειά μου, τρακάρουν τα τρένα. Λειτούργησε ο μηχανισμός με ασφάλεια, δεν κάναμε βουντού», συνέχισε.

 

Σημειώνεται πως ο υφυπουργός Μεταφορών προχώρησε στην εν λόγω δήλωση την στιγμή που σήμερα το πρωί υπήρξε ένα ακόμη σιδηροδρομικό ατύχημα όταν τρένο προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα στις Αφίδνες.

Παρολίγον τραγωδία στον Προαστιακό: Τι δηλώνει ο ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1210

 

Από τη μεριά του, για το πώς αποφεύχθηκε η παρ’ ολίγον μετωπική σύγκρουση τρένων του προαστιακού, μίλησε στον ΣΚΑΪ ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1210.

 

«Ο συνάδελφος ξεκίνησε την αμαξοστοιχία βγάζοντας αναγγελία, ως έπρεπε και εγώ μέσω του ασυρμάτου του φώναξα 1307 σταμάτα, έχω φύγει εδώ και ώρα από την Αθήνα. Αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας δεν θα είχε συμβεί τίποτα από όλα αυτά. Εκείνη την ώρα αντιλήφθηκα ότι κάτι δεν πάει καλά, προχώρησα σε πλήρη πέδη της αμαξοστοιχίας για μείωση ταχύτητας αλλά ταυτόχρονα να μην αντιληφθούν οι επιβάτες ότι υπάρχει κίνδυνος. Μας χώριζε περίπου ένα χιλιόμετρο», περιέγραψε ο Δημήτρης Κουτσιάφτης.

 

«Αν δεν είχα αντιληφθεί ότι υπάρχει κίνδυνος δεν θα είχαμε προλάβει να κάνουμε τίποτα. Έπρεπε το ΣΚΑ να ενημερώσει τον συνάδελφο να περιμένει», πρόσθεσε.

 

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη