Σούπερ Μάρκετ / Πρωτοβουλία για την αντιμετώπιση της εκρηκτικής ακρίβειας – Ποια προϊόντα αφορά και το ύψος της μείωσης


Την ώρα που η ακρίβεια έχει χτυπήσει «κόκκινο» οδηγώντας σε αδιέξοδο εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά, σε μειώσεις τιμών από 6% έως 15% σε 120 βασικά προϊόντα, κυρίως σε τυποποιημένα τρόφιμα, αλλά και σε κάποια προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καθαρισμού σπιτιού προχωρούν σταδιακά από αύριο Δευτέρα (21/10) τα σούπερ μάρκετ, καθώς μπαίνει σε εφαρμογή το μέτρο της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα. ​​​​​​

 

Την έναρξη εφαρμογής του μέτρου ανακοίνωσε η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ). Τους 120 κωδικούς προϊόντων έχουν στείλει στα σούπερ – μάρκετ οι προμηθευτές και η βιομηχανία και στη συνέχεια η κάθε αλυσίδα λιανικής θα κάνει, εάν επιθυμεί έξτρα έκπτωση σε κάθε προϊόν της λίστας.

 

Η ανακοίνωση:

 

«Αναλυτικά, σε ανακοίνωση της η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) αναφέρει τα εξης: Ξεκίνησε στα ράφια των σούπερ μάρκετ η εφαρμογή της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.

 

Η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου και το προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (σούπερ μάρκετ) της χώρας.

 

Τόσο οι προμηθευτές όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο ανταποκρίνονται θετικά στην πρόσκληση του υπουργού και στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμοι, περίπου, 120 κωδικοί προϊόντων, σαν ξεκίνημα της πρωτοβουλίας, με τις νέες μειωμένες τιμές.

 

Αναμένεται ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες και υπολογίζεται ότι σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

 

Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων θα κυμαίνονται από 6%-15% και ήδη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενημέρωσαν την γενική γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των κωδικών προϊόντων.

 

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΙΕΛΚΑ και των εταιρειών σχετικών μετρήσεων (NielsenIQ, Circana, κλπ.) η συνεχής αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα στα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, αποτελεί πλέον μία σταθερή πραγματικότητα και αναμένεται ότι με την πρωτοβουλία αυτή του υπουργείου Ανάπτυξης θα υπάρξει ακόμα περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα καταναλωτικά προϊόντα.

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη