Για δεύτερη ημέρα συνεχίστηκε σήμερα η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες. Η ακροαματική διαδικασία ολοκληρώθηκε περίπου στις 17:00, αφού προηγήθηκαν η εξέταση των μαρτύρων και η απολογία του 16χρονου κατηγορουμένου.
Η δίκη θα συνεχιστεί αύριο, Σάββατο, στις 15:00, οπότε
αναμένεται να επαναληφθεί η διαδικασία ενώπιον του δικαστηρίου.
Σύμφωνα με τον συνήγορο της οικογένειας του θύματος,
Αλέξανδρο Χαλκιόπουλο, ο 16χρονος κατηγορούμενος δεν επέδειξε κανένα ίχνος
μεταμέλειας κατά την απολογία του για την πράξη που του αποδίδεται.
Παράλληλα, ο κ. Χαλκιόπουλος ανέφερε ότι “ο τεχνικός
σύμβουλος της οικογένειας, κατά την κατάθεσή του στο δικαστήριο, παρέμεινε
σταθερός στη θέση του πως ο κατηγορούμενος είναι εκείνος που, με τα δολοφονικά
χτυπήματά του, έκοψε το νήμα της ζωής του 17χρονου Άγγελου”.
Η ακροαματική διαδικασία αναμένεται να συνεχιστεί αύριο
με το επόμενο στάδιο της εκδίκασης της υπόθεσης.
