Εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει ο Φυσιολατρικός Ορειβατικός Σύλλογος Σιδηροκάστρου.
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 12 Ιουλίου,
στην αίθουσα του ΚΑΠΗ Σιδηροκάστρου, από τις 09:00 το πρωί έως τη 1:00 το
μεσημέρι.
Στην ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρονται τα εξής:
«Η προσφορά αίματος είναι μια πράξη αγάπης, αλληλεγγύης
και ανθρωπιάς. Με λίγα μόνο λεπτά από τον χρόνο μας μπορούμε να χαρίσουμε
ελπίδα και ζωή σε έναν συνάνθρωπό μας που το έχει ανάγκη. Το αίμα δεν παράγεται
ούτε αντικαθίσταται• μόνο ο άνθρωπος μπορεί να το προσφέρει.
Ως μέλη ενός συλλόγου που υπηρετεί τη φύση, τον
εθελοντισμό και την προσφορά, έχουμε ακόμη έναν λόγο να δώσουμε το παρών. Ας
αποδείξουμε έμπρακτα ότι η δύναμη της συλλογικότητας μπορεί να κάνει τη
διαφορά.
Σας περιμένουμε όλους, όσους μπορείτε να συμμετάσχετε, να
στηρίξετε αυτή την τόσο σημαντική προσπάθεια. Ακόμη και αν δεν μπορείτε να
αιμοδοτήσετε, η παρουσία σας και η διάδοση του μηνύματος είναι πολύτιμες.
Ας χαρίσουμε όλοι μαζί το πιο πολύτιμο δώρο: το δώρο της
ζωής».
