Σιδηρόκαστρο. Μνήμες : Το ποδήλατο μου

Το ποδήλατό μου. Ένα ALEMANIA βαρύ αλλά πολύ στιβαρό ποδήλατο, υπόσχεση  και δώρο του αείμνηστου πατέρα μου αν θα περνούσα στο γυμνάσιο.

Θυμάμαι πως καθόμουν περισσότερες ώρες στην σέλα του παρά περπατούσα. Ο αείμνηστος πατέρας μου κάποτε μου είπε- ακόμη και στην τουαλέτα πας πάνω στο ποδήλατο ". Ανέβαινα μ' αυτό τα σκαλοπάτια της εισόδου της Αγροτικής τράπεζας, στην οικοδομή  του Βονίτη, οδηγούσα πάνω στο κράσπεδο πριν ακόμη γεμίσουν τα πεζοδρόμια, ανέβηκα πολλές φορές την Αγίου Γεωργίου με ορθοπεταλιά, κόντεψα να τρακάρω με λεωφορείο που ανέβαινε την Αγίου Γεωργίου στο στένωμα των σπιτιών του Μπασδέκα και Βελιγράκη αλλά η ταχύτητα στην κατηφόρα και ο ελιγμός με έσωσαν την τελευταία στιγμή, ενώ στην σχάρα του κάθισαν πολλοί. Κατέβαινα πάντα μ' αυτό στο γυμνάσιο, ενώ η χάρη του έφτασε στο Πετρίτσι, στην Ηράκλεια, στην Αμμουδιά και αλλού. Στην δεύτερη φωτο η Μαίρη Μώυσου προσπαθει να σταθεί στο ποδήλατο, υποβασταζόμενη αριστερά όπως φαίνεται, από την Τσιγκέλα Ελένη, την Μαριέττα Ιωαννίδου  και την δίδυμη αδελφή της Τούλα δεξιά       

Γιώργος Τσαταλτσινός

 

 



Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη