Σιδηρόκαστρο. Μνήμες : Μια ακόμη αποτύπωση του παλιού Σιδηροκάστρου

ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ ΜΙΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ. Παρακαλώ αν θυμόσαστε συμπληρώστε σύμφωνα με τους αριθμούς τις ονομασίες των μαγαζιών. Στην φωτο αυτή, αν μεγεθυνθεί η εικόνα, στο κόκκινο κυκλάκι πρέπει να είναι η βρύση που υπήρχε δίπλα στον Μεγάλο πλάτανο σύμφωνα με τα όσα ο κ Αυγητίδης Γιάννης μου είπε τελευταία.

Γιώργος Τσαταλτσινός

Νίκος Σκαρλάτος

Δίπλα από το Παντοπωλείο Τοπολίγκα ήταν ένα χαμηλό σπίτι ιδιοκτησία του Μπούζου, όπου σε μια γιορτή μου, του Αγίου Νικολάου κάναμε πάρτι. Αφού καταναλώσαμε μια νταμιζάνα βερμούτ Καμπέρη συνελήφθημεν κατά την έξοδο μας υπό των καθηγητών μας Χατζημαυρουδή και Γεωργακούδη αποβληθέντες την επομένη εκ του Γυμνασίου, επί διήμερον μου φαίνεται, διότι παραβιάσαμε και το ωράριο εξόδου, πλην της κατανάλωσης αλκοόλ. Τι να πρωτοθυμηθώ τι να ξεχάσω ρε Γιώργο. Ήμασταν φρόνιμα παιδιά. Στις λαϊκές αγορές (παζάρι) κάναμε τους αβανταδόρους του Νίκου του Αγγούρα, ο οποίος πουλούσε λαχνούς με ωρολόγια και άλλα δώρα. Εμείς πάντα κερδίζαμε ωρολόϊ και το πηγαίναμε στο σφαιριστήριο στην γυναίκα του έναντι ενός παιχνιδιού στα ποδοσφαιράκια.

Φιλιππος Καρατζικος

Καλημερα. Διπλα απο το ραφειο του κυριου Κουκου ηταν το σπιτι της κυριας Σοφιας που στο ισογειο ειχε γραφειο ο παπους μου ο Φιλιππος Γεροβασιλειου και στον πανω οροφο εμενε με την προγιαγια μου Κατερινα Γεροβασιλειου . Στο τελος των σπιτιων προς ενα παρκακι οπωσ θυμαμαι ειχε ενα φωτογραφειο που ο πατερας μου μου ειχε αγορασει την πρωτη ΚΟΝΤΑΚ με κασσετες φιλμ. Διπλα η κοντα στο βιβλικοπωλειο Κατσαντωνη ειχε ενα υποδηματοπωλειο απεναντι απο το γραφειο του παπου μου.

Φιλιππος Καρατζικος

επισης κατω απο το γραφειο του κυριου Γιουματζιδη προς το τελος της διαγωνιου της εισοδου στην πλατεια ηταν το εστιατοριο του Καραγκιοζη, και καπου στο περιπτερο ρουπα κοντα διπλα στον κινηματογραφο ηταν ο οδοντιατρος Καζαντζιδης και νομιζω ο γιατρος Γκουγκλερης που στην τριοροφη οικοδομη του μεναμε .....περιοδος 1964-1969

 


Φιλιππος Καρατζικος

Κατω απο τους μυλους του Σπαση ηταν ενας φουρνος, μια ΕΒΓΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΨΙΛΙΚΑΤΖΙΔΙΚΟ ΝΟΜΙΖΩ και στην ευθεια του δρομου σε ενα παραδρομο το ποιο αγαπημενο μπακαλικο του κοσμου με απειρες μερεντες. απεναντι απο τους μυλους ηταν ενας κατηφορος αποτομος και η πολυκατοικια του Γκουγκλερη οπου μεναμε και απεναντι το ορφανοτροφιο... Καθε φορα που ειχα γενεθλια εφερνα παιδια απο το ορφανοτροφειο και καναμε γιορτη...φιλοι μου .....πισω απο τον Γιουατζιδη ηταν ο γιατρος Δεσποτιδης ....το υποδηματοποιειο απεναντι απο τον παπου μου ηταν του Χρυσοχοιδη. Δεν ηθελα αλλα χαρη στον φιλο μου τον Γιωργο θα το γραψω .....απο τον τριτο απο το δωματειο μου εβλεπα πολλες νυχτες παιδια του ορφανοτροφειου να τρωνε ξυλο με λουριδα απο καποιον διευθυντη....... Απεναντι απο το σπιτι του Κουκου Μανωλη ηταν το περιπτερο της Λεμονιας στο σπιτι του βυρωνα Αναστασιαδη που ηταν αξιωματικος <<<<<προπολεμικη περιοδος>>>>>> Επισης εγω θυμαμαι το 1969 διπατα γραφεια του κυριου Γιουματζιδη.....

Γιώργος Χρίστογλου

Άρα κοντά στο ραφείο Μηλιαρά ήταν το σπίτι του παππού μου Γιωργάκη Χρίστογλου.

George Tsatalt

ΕΙΣΑΣΤΕ ΌΛΟΙ ΑΠΊΘΑΝΟΙ ΑΛΛΆ "Α Θ Ε Ό Φ Ο Β Ο Ι" Γράφω μετά την επικεφαλίδα "Παρακαλώ αν θυμόσαστε συμπληρώστε σύμφωνα με τους αριθμούς τις ονομασίες των μαγαζιών". Αν είναι να καταγράψουμε με την σειρά τα μαγαζιά εκείνης της εποχής, θα παρακαλούσα να συμπληρώσουμε πρώτα, αυτή την πλευρά σύμφωνα με τα νούμερα που έχω σημειώσει και να συμφωνήσουμε αν όντως ήταν έτσι. Μετά θα αναρτήσω φωτό για τις υπόλοιπες πλευρές.

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη