Αναμενόμενα απογοητευτική η ελληνική αγορά αυτοκινήτου
τον μήνα που πέρασε, ο οποίος ήταν και ο πρώτος «πλήρης» μήνας του lockdown. Το
ενδιαφέρον είναι ότι η επίδοση αυτή δεν ήταν η χειρότερη στην Ευρώπη, όπου
είχαμε μειώσεις κοντά στο 98% τον Απρίλιο, καθώς η ελληνική λιανική δείχνει
κάπως - και ενδεχομένως παραδόξως - να αντέχει. Το τί θα γίνει στη συνέχεια,
είναι βεβαίως ένα μεγάλο ερώτημα.
Με μόλις 2.434 ταξινομήσεις καινούριων ΙΧ τον
Απρίλιο – με βάση τα στοιχεία που έδωσε
σήμερα στη δημοσιότητα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) -
έναντι 12.303 τον περυσινό αντίστοιχο μήνα, η ελληνική αγορά βρίσκεται
αντιμέτωπη με μηνιαία μείωση 80,2%, ενώ πλέον έχει χάσει στο 4μηνο το 38,8% του
όγκου της – και έπεται συνέχεια που κανείς δεν μπορεί με ακρίβεια να προβλέψει,
γιατί κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την πορεία ούτε της πανδημίας ούτε της
οικονομικής ύφεσης.
Tags
Eλλάδα