Παρά το σαφές «άδειασμα» από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο αλλά και τις έντονες αντιδράσεις από τους ιδιοκτήτες ταξί, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης φαίνεται να εμμένει στην πρότασή του για επιδότηση του κομίστρου των ταξί για τη μεταφορά επιβατών σε κατάσταση μέθης, με στόχο την αποτροπή της οδήγησης υπό την επήρρεια αλκοόλ και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Μιλώντας στο OPEN, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι «αυτοί που γελάνε να πάνε στα επείγοντα, να τους κοπεί το γέλιο. Το θέμα δεν είναι αστείο», ενώ συμπλήρωσε ότι «κάποιος που οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ και προκαλεί ένα ατύχημα, δεν κοστίζει στον φορολογούμενο; Οι διασώστες του ΕΚΑΒ και τα ασθενοφόρα με ποιανού τα χρήματα πληρώνονται; Οι νοσηλευτές όταν πάνε στα Επείγοντα με ποιανού τα χρήματα πληρώνονται; Οι χειρουργοί που κάνουν τα χειρουργεία Σάββατο βράδυ; Οι νοσηλευτές; Αυτά δεν είναι κόστη που πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος; Τα μπλόκα; Ένα χειρουργείο μπορεί να κοστίσει 30.000 ευρώ. Όλα αυτά είναι κόστη, πέρα του φόρου αίματος, είναι κόστη που βγαίνουν από την τσέπη του φορολογούμενου».
Μάλιστα, έσπευσε να κάνει λόγο για δημιουργία ειδικού ταμείου, το οποίο θα χρηματοδοτεί τις επιδοτήσεις των ταξί μέσω των προστίμων από τροχαίες παραβάσεις που καταγράφονται από κάμερες, ενώ ανέφερε ότι έχει ζητήσει μελέτη βιωσιμότητας ώστε το μετρό να λειτουργεί σε 24ωρη βάση τα Σαββατοκύριακα.
Επίσης, προχώρησε ακόμη παραπέρα πρότεινοντας αν κάποιοι οδηγοί εντοπίζονται να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ, αντί να τους αφαιρείται το δίπλωμα, να τοποθετείται στο όχημά τους συσκευή αλκοτέστ συνδεδεμένη με τη μηχανή, που θα τους υποχρεώνει να κάνουν αλκοτέστ προκειμένου να πάρει μπρος το αυτοκίνητό τους.