Με τον υδράργυρο να χτυπά «κόκκινο» και την παρουσία του κόσμου να είναι αισθητά περιορισμένη, πραγματοποιήθηκε η παρέλαση των πολιτιστικών τμημάτων για την επέτειο απελευθέρωσης του Σιδηροκάστρου.
Το πρωί τελέστηκε η καθιερωμένη δοξολογία και η κατάθεση
στεφάνων στο μνημείο της πόλης, ενώ το απόγευμα, στις επτά, ακολούθησε η παρέλαση στο κέντρο του
Σιδηροκάστρου, μέσα στις ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες.
Η εικόνα της εκδήλωσης προκάλεσε συζητήσεις, καθώς πολλοί
από τους παρευρισκόμενους αλλά και τους συμμετέχοντες αναρωτήθηκαν ποια ήταν η
σκοπιμότητα της διεξαγωγής της παρέλασης τις πιο ζεστές ώρες της ημέρας. Η
ταλαιπωρία για όσους συμμετείχαν ήταν εμφανής, ενώ ούτε ο κόσμος έδειξε διάθεση
να παραμείνει για πολλή ώρα κάτω από τον καυτό ήλιο.
Η επιλογή της δημοτικής αρχής να μεταφέρει την παρέλαση
από το πρωινό στο απογευματινό πρόγραμμα εξακολουθεί να προκαλεί αντιδράσεις.
Σύμφωνα με αρκετούς πολίτες, ο στόχος της μεγαλύτερης συμμετοχής όχι μόνο δεν
επιτεύχθηκε, αλλά το αποτέλεσμα ήταν το αντίθετο.
Στη χαμηλή προσέλευση φαίνεται πως συνέβαλε τόσο ο
καύσωνας όσο και το γεγονός ότι η επέτειος συνέπεσε με Σάββατο, με πολλούς
Σιδηροκαστρινούς να προτιμούν μια κοντινή παραλία αντί να βρεθούν στο κέντρο
της πόλης.
Το «χολιγουντιανό» όραμα που, όπως σχολιάζεται στην
τοπική κοινωνία, επιχειρεί να δώσει ο δήμαρχος στις εκδηλώσεις, μοιάζει να
προσέκρουσε στην πραγματικότητα. Όταν οι καιρικές συνθήκες λειτουργούν
αποτρεπτικά και η συμμετοχή του κόσμου είναι περιορισμένη, η εικόνα δύσκολα
δικαιώνει την επιλογή της αλλαγής.
Το ερώτημα, πλέον, παραμένει ανοιχτό: θα επανεξετάσει η
δημοτική αρχή τον τρόπο διεξαγωγής της επετείου ή θα επιμείνει σε μια επιλογή
που φέτος άφησε περισσότερα ερωτήματα παρά θετικές εντυπώσεις;






































































































































































































