Συνεχίζεται το «έγκλημα» στα διόδια Λαγκαδά- Η «Εγνατία Οδός» κρατά κλειστά… μάτια και… στόμα για την «παγίδα θανάτου» ενόψει της


Δεν έχει διορθωθεί- κι ούτε διαφαίνεται τέτοια πρόθεση- η «εγκληματική» κατάσταση που επικρατεί στο σταθμό διοδίων Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, που ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από μία εβδομάδα περίπου.

 

Το Infonews24 είναι από τα ελάχιστα ΜΜΕ που έχουν αναδείξει και ασχολούνται με το θέμα, με την πλειοψηφία να σιωπά, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες πολιτών και την επικινδυνότητα της χωροθέτησης.

 

Τον επόμενο μήνα αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας και όταν συμβεί αυτό και αναλάβει ο ιδιώτης, απομακρύνεται εντελώς το ενδεχόμενο να διορθωθεί η κατάσταση και να απομακρυνθεί ο σταθμός διοδίων.

 

Οπότε οι πολίτες μάλλον θα πρέπει να «συμβιβαστούν» με το γεγονός ότι θα υπάρχει πλέον μόνιμα μία «παγίδα θανάτου» στο σημείο.

 

Η σημερινή διοίκηση της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.» απέδειξε με την μέχρι τώρα αδιάλλακτη στάση της για το θέμα του Λαγκαδά, πως μπροστά στον «στόχο» που είναι να προχωρήσει άμεσα η ιδιωτικοποίηση, δεν υπολογίζει την ανθρώπινη ζωή και… υποκλίνεται στο «βωμό» του κέρδους.

 

Στην «τελική ευθεία» η ιδιωτικοποίηση

 

Στην «τελική ευθεία» βρίσκεται το θέμα της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», καθώς πριν από μερικές ημέρες- και συγκεκριμένα στις 15 Ιουλίου- ανοίχτηκαν οι προσφορές και οι δύο εταιρείες που κατέθεσαν προσφορά είναι οι εξής:

1) VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESIONES S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε.

2) ΓΕΚΤΕΡΝΑ Α.Ε. – EGIS PROJECTS S.A.

 

Οι προσφορές κατατέθηκαν στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), το οποίο μία μέρα μετά το «άνοιγμα» των προσφορών, στις 16 Ιουλίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, αποφάσισε να ζητήσει μία βελτιωμένη προσφορά για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της για χρονική περίοδο 35 ετών.

 

Ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.» ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2017 και ο ανάδοχος θα κληθεί να εκμεταλλευτεί έναν οδικό άξονα μήκους 658 χιλιομέτρων, με πλήρη έλεγχο προσβάσεων και διαχωρισμένο οδόστρωμα, που έχει ήδη κατασκευασθεί και βρίσκεται σε λειτουργία.

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη