Σέρρες / Πωλείται η Αίγλη


Οκτώβριος 1984 - Οκτώβριος 2024.

Και επίσημα πέρασαν ακριβώς 40 χρόνια από εκείνη την πρώτη βραδιά που στήθηκαν τα βινύλια δίπλα στα πικάπ, στο καφέ Ιχθείς τοτε, και ξεκίνησα να παίζω μουσική..Ρεβάνς, Κοστούμα, Ηρώδειο, Πρινσες, Φροιντε, λίγο στο καλοκαιρινό όνειρο, πέρασμα από Χρώμα, Κρήτη, Χαλκιδική, κι ύστερα τα "δικά μου" Ερμιτάζ, Μπλούζ Χολ και τα τελευταία 21 χρόνια η ιστορική πια για όλους μας ΑΙΓΛΗ...

40 χρόνια είναι πολύς καιρός, κουράστηκα και είμαι σίγουρος πως ήρθε η ώρα να αποχωρήσω.

Σας ευχαριστούμε για την πορεία που μας χαρίσατε και σας ανακοινώνουμε πως η ΑΙΓΛΗ πωλείται.Για πληροφορίες λεπτομέρειες στα τηλ:

2321401849

6974406843..

ΥΓ.. Εννοείται πως θα είμαι δίπλα στον καινούργιο ιδιοκτήτη με τις γνωριμίες και τη γνώση μου, αν και εφόσον το θέλει.

Καλή συνέχεια ρε παιδιά !!!!

Lakis Kotanidis

 

Σε συνέχεια της χθεσινής ανάρτησης και για να διευκρινισω μερικά πράγματα..

Πρώτα απ' όλα σας ευχαριστώ από καρδιάς για την απίστευτη αγάπη σας, ήταν συγκλονιστικό για μένα.

Η Αίγλη συνεχίζει κανονικά την λειτουργία της με όλο το πρόγραμμα, πάρτι, συναυλίες, Dj s sets, μέχρι να βρεθεί η διαδοχη κατάσταση, και σε κάθε περίπτωση πάντως μέχρι και τον Ιανουάριο του '25...

Η Αίγλη στις 5 Δεκεμβρίου κλείνει 21 χρόνια λειτουργίας και ετοιμάζεται το πάρτι του αιώνα, είτε είμαι ακόμη ιδιοκτήτης εγώ είτε όχι...

Τα καλύτερα έρχονται για όλους, να ξέρετε..

Be There!!!!

Lakis Kotanidis

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη