Δήμος Σερρών: Το «δίκιο» των Μιχτσόγλου & Γάτσιου!


«Αδιάβαστη» (;) η Δήμαρχος Μητλιάγκα, η αιτία για τον εμφύλιο καυγά Μιχτσόγλου-Καδή, και έκθετη απέναντι στην σύμβαση που υπέγραψε ο Δήμος Σερρών με τον εργολάβο

 

Στον απόηχο του θλιβερού επεισοδίου των ύβρεων και των χειροδικιών που απειλήθηκαν, μεταξύ των δύο (τέως πλέον) Αντιδημάρχων κ.κ. Καδή & Μιχτσόγλου, στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο της Τετάρτης 16/10/2024, το οποίο μας έκανε ξανά …ρεζίλι στο Πανελλήνιο, διερευνήσαμε την επίδικη σύμβαση για την οποία έγινε, ότι έγινε.

 

Έκπληκτοι (σ.σ. θα έπρεπε άραγε;;;) διαπιστώσαμε ότι, διαβάζοντας την σύμβαση μεταξύ του εργολάβου και του Δήμου Σερρών, «Μίσθωση μηχανημάτων έργου έτους 2024, ποσού 149.800,00€ χωρίς ΦΠΑ και 185.752,00€ με ΦΠΑ.», (Αρ.Πρωτ.32487/18-9-2024) (Σ.Σ. αναρτημένη δημόσια στο ΚΗΜΔΗΣ για να μην ψάχνουν, πάλι σπιούνους, το λέμε) η οποία είναι αυτή που ισχύει απέναντι στον Εργολάβο και με την εφαρμογή της προσφέρει το έργο και αμείβεται αυτός.



Στο Αρθρο 2, παράγραφος 2 αναφέρεται ρητά:

 

    2. … Η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και η Διεύθυνση Ανάπτυξης και Αγροτικής Οικονομίας του Δήμου Σερρών από κοινού θα διενεργήσουν την παρακολούθηση, τη συνολική εποπτεία της εκτέλεσης της παρούσας σύμβασης και τη διοίκηση αυτής.

 

Από πού προκύπτει τα όσα είπε η Δήμαρχος Βαρβάρα Μητλιάγκα στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι τα μηχανήματα θα τα παραλάβει η Διαχείριση Καθημερινότητας και Πολιτικής Προστασίας;;;

 

Άλλο η επιτροπή παραλαβής, που ήρθε ως θέμα στο Διοικητικό Συμβούλιο και άλλο η διαχείριση των μηχανημάτων της σύμβασης. Ο Εργολάβος είναι υπόλογος απέναντι στην σύμβαση που υπέγραψε και όχι στην εκάστοτε επιτροπή που συγκροτεί ο Δήμος και είναι υποχρεωμένη να εφαρμόσει τα όσα λέει σύμβαση.


Κανείς (και περισσότερο η Δήμαρχος) δεν μπήκε στον κόπο να διαβάσει την σύμβαση;;; ή την ενημέρωσαν λάθος και την εξέθεσαν;;;

 

Αφού όλα τα έγγραφα της εφαρμογής της σύμβασης (πληρωμές κλπ) θα τα διαχειρίζεται από κοινού η Διεύθυνση των Τεχνικών Υπηρεσιών μαζί με την Διεύθυνση Ανάπτυξης και Αγροτικής Οικονομίας του Δήμου, γιατί την διαχείριση των μηχανημάτων την «αναθέτεις» στο τμήμα Πολιτικής Προστασίας;;;

 

Αν αυτό εσείς το λέτε “ορθή διοίκηση”, εμείς τι να πούμε;;; Ο λαός πάντως θα έλεγε «μπλέξαμε τα μπούτια μας»!

 

Ορθά ο Αντιδήμαρχος Εργων Σάκης Γάτσιος διευκρίνισε στην παρέμβασή του στο Δημοτικό Συμβούλιο, πως «πρόκειται για έργα συντήρησης αγροτικής οδοποιίας και πως το λογικό είναι αρμόδιες για το ζήτημα να είναι είτε οι υπηρεσίες της Αντιδημαρχίας Αγροτικής Ανάπτυξης, είτε η Τεχνική Υπηρεσία, διερωτώμενος για ποιον λόγο να είναι υπεύθυνη η Πολιτική Προστασία».

 

Η επιμονή (γιατί άραγε;;;) της Δημάρχου να αναθέσει (κόντρα σε ότι αναγράφει η σύμβαση) την διαχείριση στον κ.Καδή και όχι στον κ.Μιχτσόγλου, ήταν η πρωτογενής αιτία που υποδαύλισε τα όσα ακολούθησαν!.

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη