Δ. Μιχτσόγλου: «Δεν παραιτήθηκα- Με παραίτησε η Δήμαρχος»


Διαψεύδει, επί της ουσίας, τη Δήμαρχο Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα, η οποία ανακοίνωσε σήμερα ότι έκανε δεκτές τις παραιτήσεις που της υπέβαλλαν οι κ.κ. Γιώργος Καδής και Δημήτρης Μιχτσόγλου, από τις θέσεις των Αντιδημάρχων που κατείχαν, μετά τα χθεσινά επεισόδια στο Δημοτικό Συμβούλιο Σερρών, ο κ. Δημήτρης Μιχτσόγλου, μιλώντας στην εκπομπή του «Δίκτυο Τηλεόραση» «2 ώρες μαζί» και στις δημοσιογράφους Βούλα Αγκαθά και Βαΐα Βαΐδου.

 

«Δεν παραιτήθηκα. με παραίτησε η Δήμαρχος» δήλωσε με έμφαση ο τέως- πλέον- Αντιδήμαρχος Αγροτικής Ανάπτυξης Δημήτρης Μιχτσόγλου, ο οποίος πρόσθεσε πως «δεν έκανα κάτι για να παραιτηθώ, ο λόγος μου ήταν πολιτικός, απλά ο τόνος της φωνής μου ήταν υψηλός».

 

Ο κ. Μιχτσόγλου ανέφερε πως επικοινώνησε η Δήμαρχος Σερρών μαζί του και του ανακοίνωσε πως τον παύει από τα καθήκοντά του, ενώ ξεκαθάρισε πως δεν σκοπεύει να ανεξαρτητοποιηθεί προς το παρόν: «Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι ‘σε παύω’. Θεωρώ ότι έχω δίκιο. Υπάρχει καμία υπογραφή μου ότι παραιτήθηκα; Όχι δεν σκέφτομαι να ανεξαρτητοποιηθώ, προς το παρόν. Δεν έχω τέτοιο σκοπό».

 

 

Σιδηρόκαστρο / Ακόμη οι διαβάσεις

Το εργο της διαγραμμίσεις των διαβάσεων στο Σιδηρόκαστρο  μπροστά  κυρίως απο σχολικές μονάδες παραμένει στα χαρτιά. Απο πέρυσι ξεκίνησε κάτι να  γίνεται  απο τον δήμο , αλλά έμεινε ημιτελές και χωρίς τις απαιτούμενες προδιαγραφές, οπως στο 2ο Δημοτικό Σχολείο απ οπου και οι φωτογραφίες. Στο Γυμνάσιο - Λύκειο οι δυο απο τις τρεις διαβάσεις δεν φαίνονται , το ίδιο ισχύει και για το 3ο Δημοτικό Σχολείο.

Το θέμα αφορά την ασφάλεια των παιδιών.

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη